Pieejamāks nekā jūs domājat: 
Elektriskā mobilitāte

Mūsdienās elektromobiļi vairs nav nišas produkts. Tomēr daudzi joprojām uzskata, ka tie ir dārgi. Uzziniet šeit, kādēļ tā vairs nav un kā elektromobiļa vadīšana nākotnē varētu kļūt vēl lētāka.

Garāmgājēji dodas gar Volkswagen ID.3.

Elektriskā mobilitāte
parpievilcīgu sākuma cenu

Neskatoties pēdējo gadu laikā panāktajam būtiskajam progresam, baterija joprojām ir visdārgākais elektromobiļa komponents. Tomēr līdz ar moduļveida elektriskās piedziņas matricu mēs esam izstrādājuši standarta platformu visai savai ID. saimei, kas ļauj mums saražot lielu automobiļu daudzumu ar ārkārtīgi racionālām izmaksām. Tādējādi tiek samazinātas ražošanas izmaksas, lai mēs varētu piedāvāt pievilcīgas cenas, līdz pat 30 000 eiro vai mazāk. Galu galā, mūsu mērķis ir padarīt elektrisko mobilitāti pieejamu masveida tirgū.

Vīrietis strādā, acupriekšā novietots viņa Volkswagen ID.3.

Lēts ekspluatācijā.
Labs priekš jums.

Kopumā elektromobiļa ekspluatācijas izmaksas, ko veido degvielas patēriņš, transportlīdzekļa nodoklis, apkope, nolietojums un apdrošināšana, var būt zemākas nekā līdzīgam automobilim ar iekšdedzes dzinēju. Atšķirība kļūst sevišķi acīmredzama, kad runa ir par degvielas patēriņu (jo elektrība parasti ir lētāka nekā degviela) un transportlīdzekļa nodokli. Ar iekšdedzes dzinēju aprīkotajiem automobiļiem tas ir balstīts uz tādiem faktoriem, kā CO2 izmeši, un, ņemot vērā Vācijas valdības aizvien intensīvākos centienus klimata aizsardzības jomā, tas varētu palielināties vēl vairāk.

ID.3 apkopes izmaksas salīdzinājumā ar automobili ar iekšdedzes dzinēju var būt par 30-40% zemākas. Galvenokārt to nosaka fakts, ka automobilim nav nepieciešams veikt eļļas maiņu.

Ja runa ir par apdrošināšanu, nekādi neizdevīgi nosacījumi nav paredzami. Vācijā ID.3 patlaban atrodas trīs apdrošināšanas klases zemāk par līdzīgu automobili ar iekšdedzes dzinēju.

ID. saimes nolietojuma izmaksas galvenokārt saistās ar lielajām optimizētas rites pretestības riepām. Tās palīdz nodrošināt vislielāko iespējamo nobraukumu, bet vienlaikus tās arī ir dārgākas nekā automobiļiem ar iekšdedzes dzinēju izmantotās riepas.