2.11.78.2, 2018-12-05 18:30:44

I.D. sērija.

Nākotnei ir jaunas prasības. Arī braukšanai.

Pilsētu paplašināšanās, fosilā kurināmā deficīts un klimata pārmaiņas rada jaunus izaicinājumus visai cilvēcei. Viens no risinājumiem ir elektriskā mobilitāte.

I.D. VIZZION. Das Automobil der Zukunft.

Automobilis nākotnei.

I.D. VIZZION brauc autonomi un izmantojot elektroenerģiju.

Šis premium klases sedans sniedz ieskatu nākotnes mobilitātē – I.D. VIZZION, kas vadāms ar balsi un žestiem, brauc pilnībā autonomi, ar balss un žestu kontroli. Šī viedā ierīce vada sevi pati, tāpēc tai nav nepieciešams autovadītājs. I.D. VIZZION ir savienots ar digitālo pasauli, saprot komandas un spēj mācīties. Tas nozīmē, ka braukšanas laikā tas piedāvā pasažieriem izklaidi, iespēju komunicēt un pat strādāt. Šis prototips ir sasniedzis jaunu komforta, ilgtspējības un drošības līmeni.

image

Gaidot nākotni.

I.D. kompaktās klases elektriskais automobilis autosalonos nonāks 2020. gadā.

I.D. būs pirmais Volkswagen kompaktklases automobilis, kas izstrādāts, izmantojot jaunu modulāro elektrifikācijas platformu jeb MEB. Ar vienu uzlādi būs iespējams nobraukt 600 kilometrus. I.D. automobilī jūs jutīsieties kā mājās arī ceļā, jo, pateicoties Volkswagen Home-Net, automobili būs iespējams savienot ar jūsu māju vai dzīvokli. No 2025. gada I.D.  pēc pieprasījuma spēs braukt arī pilnībā automātiski.

ID Crozz

Pirmais elektriskais krosovers.

Jaunais I.D. CROZZ koncepts apvieno apvidus automobiļa izcilību ar kupejas dinamiku.

I.D. CROSS ir apvidus automobiļa un kupejas apvienojums, kura izstrāde ir vēl vairāk pietuvojusies sērijveida ražošanai. Platais motora pārsegs, skaidri konturētais spārnu panelis un spīdīgi melnais jumts piešķir I.D. CROZZ spēcīgu un sportisku izskatu. 

Arī salons, kas nosaukts Open Space, ir uzlabots, piedāvājot daudz vietas un daudzpusīgu sēdvietu izvietošanas koncepciju. Tā kā I.D. CROZZ nav B balstu, lielās slīddurvis var atvērt plaši un pat pārvadāt velokrosa velosipēdu.

Īpaši tīru gaisu neatkarīgi no apkārtējās vides apstākļiem nodrošina jaunā Volkswagen CleanAir sistēma. Tās izvēlnē autovadītājs var uzzināt, kāda ir gaisa kvalitāte automobilī, kā arī noskaidrot sistēmas darbības režīmu. Uzlabotajam I.D. CROZZ ir arī jauna balss palīgsistēma, kas ļauj atvērt un aizvērt durvis ar balss komandu. Ar citām komandām var aktivizēt un deaktivizēt pilnībā autonomo I.D. Pilot sistēmu. 

Jaunais I.D. CROZZ ir sportisks, interaktīvs bezemisiju automobilis ar elektrisku 4MOTION pilnpiedziņu, kas gādā par drošību pat uz nelīdzenām virsmām un sliktos laikapstākļos. Motors ir gan uz priekšējās, gan uz aizmugurējās ass, un jaudas sadalījumu regulē elektriska kardānvārpsta. Ar vienu akumulatora uzlādes reizi 225 kW (sistēmas jauda) apvidus automobilis var nobraukt 500 kilometrus (Eiropas Jaunajā braukšanas ciklā).

Vidū uzstādītais I.D. CROZZ akumulators un divi piedziņas mehānismi priekšā un aizmugurē nodrošina ideālu svara sadalījumu. Tādējādi I.D. CROZZ vadāmības īpašības līdzinās Golf GTI.  Lielā mērā par to ir jāpateicas šasijai ar elektronisko amortizatoru kontroli, jaunai daudzsviru aizmugurējai piekarei un jauniem MacPherson piekares balstiem.

ID Buzz

Nākotnes minivens, kas brauks pats.

I.D. BUZZ ir pirmais elektriskais minivens pasaulē ar pilnībā automatizētu piedziņu.

Tas piedāvā nebijušu plašumu – līdz astoņām sēdvietām, un divi bagāžas nodalījumi. Standarta priekšējo lukturu vietā tam ir ""LED acis"", kas atveras, kad automobilis tiek iedarbināts. Ja tas novirzās no braukšanas kursa, LED lukturi sāk mirgot braukšanas virzienā. Uztverot cilvēka atrašanos ceļmalā, lukturi tiek pavērsti attiecīgajā virzienā. Tā nobraucamais attālums vienā uzlādes reizē ir 600 kilometri (Eiropas Jaunajā braukšanas ciklā). Uzlāde notiek induktīvi vai uzlādes stacijā. Lādējot ar 150 kW (maiņstrāva) jaudu, 30 minūšu laikā tiek uzlādēti 80% akumulatora. 

Pateicoties elektriskajai piedziņai, I.D. BUZZ piedāvā plašu vietu līdz astoņiem cilvēkiem un divus bagāžas nodalījumus – vienu priekšā un vienu aizmugurē. Tā stūre ir pilnībā pārstrādāta. Salonā nav neviena spieķa un pogas – tā vietā ir skārienpaliktnis ar kapacitīviem sensoriem. 

I.D. BUZZ navigācija tiek nodrošināta AR projekcijas ekrānā. Informatīvie norādījumi, piemēram, braukšanas virziena bultiņas, tiek attēlotas autovadītāja redzes leņķī uz vējstikla, radot iespaidu, ka informācija tiek projicēta 7-15 metru attālumā.

Iesakām.