2.15.90.1, 2019-05-09 00:05:56

Darba šķidrumi.

Aizsardzība pret rūsu, karstumu un kaļķakmeni. Izvēlieties Volkswagen oriģinālos šķidrumus.

Tie aizsargā automobiļa sastāvdaļas pret rūsu, karstumu un kaļķakmeni, nodrošina bremžu darbību, gādā par labu redzamību un tīrāku gaisu... Īsāk sakot, bez tiem nekas nedarbojas. Uzziniet vairāk par Volkswagen oriģinālajiem šķidrumiem.

Skaidram skatam.

Izvēlieties oriģinālo.

image

Neturpiniet braukt! 
Lūdziet eksperta padomu.

image

Deg pastāvīgi: Dzesēšanas šķidruma līmenis pārāk zems, temperatūra pārāk augsta vai konstatēts sistēmas bojājums.

Mirgo: dzesēšanas sistēmas bojājums.

Temperatūras indikators brīdinājuma zonā? 
Apturiet automobili, izslēdziet dzinēju un ļaujiet tam atdzist. Tikai pēc tam turpiniet braukt. Pārbaudiet dzesēšanas šķidruma līmeni.

Temperatūras indikators normas robežās? 
Pārbaudiet dzesēšanas šķidruma līmeni, kad dzinējs ir atdzisis, un nepieciešamības gadījumā uzpildiet dzesēšanas šķidrumu. Šķidruma līmenis ir pietiekams? Uzmanību -  sistēmas bojājums! Neturpiniet braukt, sazinieties ar servisu.

image

Izvairieties no pārāk liela dzinēja apgriezienu skaita un lielas dzinēja noslodzes.

Zināšanas, maiņa, serviss.

Svarīgi fakti par dzesēšanas šķidrumu. Cauri 4 cilindru dzinēja dzesēšanas lokam vienā minūtē izplūst līdz 100 litriem dzesēšanas šķidruma, kas dzesē dzinēju, ja vien tā maisījums, vecums un kvalitāte atbilst standartiem.

Īpaši uzticams augsta spiediena apstākļos.

Bremžu šķidrumam ir jāatbilst augstām prasībām. Tas ir vienīgais veids, kā parūpēties par to, lai jūsu automobilis droši apstājas gan karstā, gan aukstā laikā.

Šķidrs pat aukstā laikā. 
Bremžu šķidrums nedrīkst sasalt vai pārlieku sabiezēt pat bargā salā.

Piesaista mitrumu. 
Bremžu šķidrums ir higroskopisks: tas absorbē ūdeni, novēršot pilienu veidošanos bremzēšanas sistēmā, kas ir iemesls rūsai un sliktai bremžu veiktspējai.

Augsta vārīšanās temperatūra. 
Bremžu šķidrums nedrīkst vārīties, jo tādā veidā rodas tvaika burbuļi, kas var tikt saspiesti. Tādā veidā netiek nodrošināts maksimālais bremzēšanas spēks.

Bremžu šķidrums absorbē mitrumu, uzturot zemu ūdens koncentrāciju bremžu sistēmā. Taču tas nozīmē, ka ar laiku ūdens īpatsvars bremžu šķidrumā palielinās. Ja tas ir pārāk augsts, vārīšanās temperatūra pazeminās un var sākt veidoties tvaika burbuļi. Kad tiek nospiests bremžu pedālis, šie burbuļi tiek saspiesti un tiek zaudēts bremzēšanas spēks.

Automobiļa bremzēm ir jāstrādā labi gan jūsu, gan apkārtējo drošībai. Darbus saistībā ar bremzēm ieteicams uzticēt tikai apmācītiem speciālistiem, vēlams Volkswagen oficiālajos servisos.

Ja jums ir jauns Volkswagen automobilis, bremžu šķidrums pirmo reizi jāmaina pēc 3 gadiem, pēc tam — reizi 2 gados.

Esat gatavs nākamajam solim?