We Connect
aktivizācijas instrukcija1

Kā mobilos tiešsaistes pakalpojumus iekļaut savā Volkswagen automašīnā.
Uzziniet šeit par darbībām, kas jāveic, lai izmantotu We Connect.

We Connect Anleitungen für Nutzer des Navigationssystems "Discover Pro"

Navigācijas sistēmas „Discover Pro“ lietotājiem

Šīs pamācības jūs soli pa solim izvedīs cauri We Connect aktivēšanas procesam. Izvēlieties vienu no abām pamācībām, ja jūs vēlaties reģistrēties transportlīdzeklī vai ar lietotni un transportlīdzekļa atslēgām.

We Connect instrukcijas navigācijas sistēmas "Discover Media" lietotājiem

Navigācijas sistēmas „Discover Media“ un informācijas un izklaides sistēmas „Ready 2 Discover“ lietotājiem

Šīs pamācības jūs soli pa solim izvedīs cauri We Connect aktivēšanas procesam. Izvēlieties vienu no divām instrukcijām, ja vēlaties iespējot mobilos tiešsaistes pakalpojumus transportlīdzeklī vai ar lietotni un transportlīdzekļa atslēgām.

We Connect instrukcija radio "Composition” lietotājiem

Radio “Composition” lietotājiem

Šī pamācība jūs soli pa solim izvedīs cauri We Connect aktivēšanas procesam.

Volkswagen atruna

1.
Lai varētu izmantot We Connect pakalpojumus, jums ir nepieciešams Volkswagen ID lietotāja konts, un pēc tam jums ar lietotāja vārdu un paroli ir jāpiesakās pakalpojumā We Connect. Pēc tam tiešsaistē ar Volkswagen AG ir jānoslēdz atsevišķs We Connect vai We Connect Plus līgums. Pakalpojuma We Connect Plus izmantošanai pēc automašīnas nodošanas jums būs 90 dienas laika, lai automašīnu piereģistrētu portālā: www.portal.volkswagen-we.com un varētu izmantot pakalpojumus visā bezmaksas darbības laikā, par kādu noslēgta vienošanās.We Connect mobilo tiešsaistes pakalpojumu izmantošana tiek nodrošināta ar integrētā interneta savienojuma palīdzību. Ar to saistītās datu izmaksas, kas rodas Eiropā, sedz Volkswagen AG tīkla pārklājuma ietvaros, izņemot pakalpojumus „Streaming & Internet”, kā arī atsevišķas In-Car lietotnes. Lai izmantotu Streaming & Internet pakalpojumus, atsevišķas In-Car lietotnes, kā arī WLAN tīklāju, no ārējā mobilo sakaru partnera „Cubic Telecom” par maksu var iegūt datu plānus, ko var izmantot daudzās Eiropas valstīs, kur ir tīkla pārklājums. Lai uzzinātu cenas un atbalstītās valstis, apmeklējiet vietni: https://vw.cubictelecom.com. Alternatīvi tīmekļa radio un multivides straumēšanas nodrošināšanai var izmantot mobilo ierīci (piem., viedtālruni), ja tas spēj darboties kā mobilais WLAN tīklājs. Šajā gadījumā atbilstošie pakalpojumi ir pieejami tikai ar pastāvošu vai atsevišķi noslēgtu mobilo tālruņu līgumu starp jums un jūsu mobilo pakalpojumu sniedzēju, un tikai attiecīgajā mobilā tīkla pārklājumā. Saņemot datu plānus no interneta, atkarībā no jūsu mobilo sakaru tīkla tarifa (it īpaši ārzemēs) var rasties papildu izmaksas (piem., viesabonēšanas izmaksas). Lai varētu izmantot bezmaksas We Connect lietotni, ir nepieciešams viedtālrunis, kas darbojas ar piemērotu iOS vai Android operētājsistēmu un SIM karte ar datu plānu mobilo sakaru līguma ietvaros, kas jums jau ir noslēgts vai atsevišķi jānoslēdz ar mobilo sakaru operatoru.  Pakotnēs aprakstīto We Connect un We Connect Plus atsevišķo pakalpojumu pieejamība dažādās valstīs var atšķirties un ir atkarīga no automašīnas un aprīkojuma. Pakalpojumi ir pieejami tikai attiecīgi noslēgtā līguma darbības termiņā, kā arī līguma darbības termiņā tiem var tikt veiktas satura izmaiņas vai arī tie var tikt izbeigti. Plašāku informāciju atradīsiet vietnē www.portal.volkswagen-we.com un pie sava Volkswagen sadarbības partnera. Informāciju par mobilo sakaru tarifu nosacījumiem varat saņemt pie sava mobilā tīkla operatora.

Your browser is outdated!

Please get a decent browser here or there