Pārbaudiet, vai tas attiecas uz jūsu automobili
Informācija par EA189 dīzeļdzinējiem
Lūdzu, ievadiet sava automobiļa identifikācijas numuru (VIN).
Kas ir VIN?
VIN ir automobiļa identifikācijas numurs (VIN). Tas sastāv no 17 cipariem, un jūs to varat atrast reģistrācijas apliecības I daļā, t.i., sava automobiļa reģistrācijas dokumentā, un vējstikla apakšdaļā.
Mums ir svarīgs katrs klients
Ar dīzeļdzinējiem aprīkoto automobiļu servisa kampaņa mums nozīmē daudz vairāk nekā tikai informācijas sniegšanu par dzinējiem. Te ir runa par katru klientu. Tieši tādēļ mēs līdz šim esam veiksmīgi veikuši izmaiņas simtiem tūkstošu Volkswagen automobiļu. Taču ir vēl kaut kas: Mēs intensīvi turpinām izstrādāt, testēt un pārbaudīt. Pēc daudziem stingriem testiem katru mūsu izstrādāto tehnisko risinājumu ir apstiprinājusi Vācijas Federālā autotransporta pārvalde (KBA).
Tas nozīmē, ka mēs tagad varam pārbūvēt ikvienu Volkswagen dīzeļdzinēju, kam tika konstatētas neatbilstības. Mēs sazināsimies ar visiem tiem Volkswagen klientiem, kuru automobiļos līdz šim vēl nav veiktas izmaiņas. Mēs patiesi augstu novērtējam jūsu pacietību un uzticību mūsu zīmolam. Turpmāk mēs cītīgi strādāsim, lai atjaunotu jūsu ticību Volkswagen zīmolam. Un mēs būsim pilnībā apmierināti tikai tad, kad mūsu klienti atkal būs 100% apmierināti ar Volkswagen.
Jo mums ir svarīgs katrs klients.
Jautājumi un atbildes
Šajā lapā ir publicēti jautājumi un atbildes par aktuālajiem notikumiem uzņēmumā Volkswagen. Šī informācija tiek regulāri atjaunināta. Tā attiecas tikai uz pašreizējo neprecīzo CO2 vērtību pārbaudi noteiktiem auto modeļiem un tehniskajiem NOx pārbaudes pasākumiem.
BUJ par NOx
Kas klientam būtu jādara, iegādājoties lietotu automobili, kuram vēl nav atjaunināta programmatūra?
Kādas tiesības ir patērētājiem saskaņā ar uzticības veicināšanas pasākumiem (UVP)?
Kā vispirms tiks veikta saziņa ar klientiem, kam pieder automobiļi, uz attiecināmi atjauninājumi?
Es esmu īpašnieks automobilim, kam ir nepieciešami atjauninājumi, un es dzīvoju vienā no ES 27 valstīm. Es izlēmu atteikties no programmatūras atjauninājumu veikšanas. Vai es varu turpināt braukt pa Vāciju (piemēram, atvaļinājumā)?
Es esmu īpašnieks automobilim, kam ir nepieciešami
atjauninājumi, un es dzīvoju vienā no ES 28 valstīm. Es izlēmu atteikties no
programmatūrasatjauninājumu veikšanas. Kas notiek, ja es pārceļos
dzīvot uz valsti, kur tehniskais pasākums ir obligāts, un vēlos automobili ņemt
līdzi?Kādēļ tiek ziņots, ka visus tehniskos risinājumus ir apstiprinājusi Vācijas Federālā autotransporta pārvalde, bet es no Volkswagen vēl neesmu saņēmis vēstuli?
Problēma ir skārusi manu automobili. Vai man jādodas uz remontdarbnīcu?
Kāpēc manam automobilim ir nepieciešams tehniskais pasākums?
Kā varu pieteikt vizīti, lai korektīvo pasākumu veikšanai?
Vai es saņemšu apstiprinājumu no Volkswagen partnera, kad tehniskais pasākums tiks īstenots. Ko man darīt, ja es to kādreiz pazaudēju?
Ar ko man sazināties, ja pēc tehniskā risinājuma ieviešanas es savā automobilī konstatēju problēmu?
Problēma ir skārusi manu automobili. Vai es joprojām varu braukt ar to?
Problēma ir skārusi manu automobili. Kas sazināsies ar mani par tālāko rīcību?
Problēma ir skārusi manu automobili. Vai man radīsies papildu izmaksas?
Kad es saņemšu sīkāku informāciju?
Kas tieši notika, veicot pārbaudes uz dinamometra, un kā?
Kuras vērtības saskaņā ar izmeklēšanas rezultātiem atšķiras no apstiprinātajām vērtībām?
Vai neatbilstības ir skārušas arī dzinējus ar EU 6 emisiju standartu?
Vai izmešu rādītāju neatbilstības skārušas arī Volkswagen benzīna dzinējus?
Kā cilvēki, iegādājoties lietotus automobiļus, varēs zināt, vai attiecīgajam automobilim jau ir veikti korektīvie pasākumi? Vai šādi automobiļi tiek kādā veidā identificēti?
Vai, īstenojot slēdžu loģiku, nevar radīt automobiļa bojājumus?
Vai izmaiņas var veikt Volkswagen partneri visā pasaulē?
Vai izmaiņas tiks veiktas bez maksas?
Vai plānotā kampaņa attiecas uz visiem automobiļiem, kurus skārusi problēma?
Ko nozīmē izlīgumi ar ASV iestādēm?
Ko izlīgums ar ASV iestādēm nozīmē klientiem Vācijā?
Ko nozīmē šie Volkswagen Uzticības veicināšanas pasākumi?
Kuru zīmolu ražotāji piedāvā un uz kuriem automobiļu modeļiem attiecas Uzticības veicināšanas pasākumi?
Uz kuriem klientiem attiecas Uzticības veicināšanas pasākumi?
Uz kurām komponentē attiecas Uzticības veicināšanas pasākumi?
Kādas ir Uzticības veicināšanas pasākumiem noteiktās prasības?
Vai Uzticības veicināšanas pasākumi ir spēkā arī tad, ja manam automobilim jau ir veikti tehniskie pasākumi?
BUJ par CO2
Par cik lielu mērogu ir runa attiecībā uz norādīto CO2 vērtību novirzēm salīdzinājumā ar no jauna izmērītajām vērtībām?
Kādas sekas rodas attiecībā uz klientu?
Vai problēmu skartajiem modeļiem ir paredzama arī kāda tehnisku izmaiņu vai programmatūras atjauninājumu veikšana?
Mana automobiļa degvielas patēriņš ir ievērojami lielāks, nekā norādīts automobiļa dokumentos un katalogos. Kā jūs to varat izskaidrot? Vai oficiālās testu vērtības ir tikai lieka informācija?
Fakti par dīzeļdegvielas emisijām
Uzziniet visus svarīgos faktus, noskatoties īsus video: no slēdžu loģikas darbības un plānotajiem koriģējošajiem pasākumiem līdz apmeklējuma pieteikšanai pie jūsu Volkswagen partnera.
Šeit mēs jums parādīsim, kā tiek pakāpeniski iznīcinātas dīzeļdzinēja radītās kaitīgās vielas, lai nodrošinātu starptautiskajos tirgos spēkā esošajām prasībām.
Uzziniet, kādēļ brīdī, kad automobilis atrodas uz dinamometra, tajā tiek aktivizēta īpaša testēšanas stenda metode, kas, veicot izplūdes gāzu testēšanu, tādējādi izsaucot iepriekš noteiktu profilu.
Skatīt, kuri pasākumi uz kuru dzinēju tipu tiek attiecināti. Tādējādi tiks sniegta informācija par to, vai pietiek vienkārši uzstādīt jaunu dzinēja pārvaldības programmatūru vai arī nepieciešams veikt tehniskus pasākumus.
Uzziniet, kā varat pieteikties sava automobiļa tehnisko izmaiņu veikšanai bez maksas un kā šī kampaņa ietekmē jūs kā klientu.
Sazinieties ar mums
Vai jums ir kādi jautājumi par pašreizējo situāciju uzņēmumā Volkswagen vai par jūsu automobiļa statusu? Mūsu klientu apkalpošanas dienests priecāsies palīdzēt.
Nevilcinieties nosūtīt mums e-pastu:
https://recall.volkswagen.lv
Atrodiet ceļu pie tuvākā Volkswagen pārstāvja.
Atrodiet savu Volkswagen pārstāvi
Ceļš pie tuvākā Volkswagen komerctransports pārstāvja.
Atrodiet savu Volkswagen komerctransporta pārstāvi