Pieejamāks nekā jūs domājat: 
Elektriskā mobilitāte

Mūsdienās elektromobiļi vairs nav nišas produkts. Tomēr daudzi joprojām uzskata, ka tie ir dārgi. Uzziniet šeit, kādēļ tā vairs nav un kā elektromobiļa vadīšana nākotnē varētu kļūt vēl lētāka.

Garāmgājēji dodas gar Volkswagen ID.3.

Elektriskā mobilitāte
parpievilcīgu sākuma cenu

Neskatoties pēdējo gadu laikā panāktajam būtiskajam progresam, baterija joprojām ir visdārgākais elektromobiļa komponents. Tomēr līdz ar moduļveida elektriskās piedziņas matricu mēs esam izstrādājuši standarta platformu visai savai ID. saimei, kas ļauj mums saražot lielu automobiļu daudzumu ar ārkārtīgi racionālām izmaksām. Tādējādi tiek samazinātas ražošanas izmaksas, lai mēs varētu piedāvāt pievilcīgas cenas, līdz pat 30 000 eiro vai mazāk. Galu galā, mūsu mērķis ir padarīt elektrisko mobilitāti pieejamu masveida tirgū.

Vīrietis strādā, acupriekšā novietots viņa Volkswagen ID.3.

Lēts ekspluatācijā.
Labs priekš jums.

Kopumā elektromobiļa ekspluatācijas izmaksas, ko veido degvielas patēriņš, transportlīdzekļa nodoklis, apkope, nolietojums un apdrošināšana, var būt zemākas nekā līdzīgam automobilim ar iekšdedzes dzinēju. Atšķirība kļūst sevišķi acīmredzama, kad runa ir par degvielas patēriņu (jo elektrība parasti ir lētāka nekā degviela) un transportlīdzekļa nodokli. Ar iekšdedzes dzinēju aprīkotajiem automobiļiem tas ir balstīts uz tādiem faktoriem, kā CO2 izmeši, un, ņemot vērā Vācijas valdības aizvien intensīvākos centienus klimata aizsardzības jomā, tas varētu palielināties vēl vairāk.

ID.3 apkopes izmaksas salīdzinājumā ar automobili ar iekšdedzes dzinēju var būt par 30-40% zemākas. Galvenokārt to nosaka fakts, ka automobilim nav nepieciešams veikt eļļas maiņu.

Ja runa ir par apdrošināšanu, nekādi neizdevīgi nosacījumi nav paredzami. Vācijā ID.3 patlaban atrodas trīs apdrošināšanas klases zemāk par līdzīgu automobili ar iekšdedzes dzinēju.

ID. saimes nolietojuma izmaksas galvenokārt saistās ar lielajām optimizētas rites pretestības riepām. Tās palīdz nodrošināt vislielāko iespējamo nobraukumu, bet vienlaikus tās arī ir dārgākas nekā automobiļiem ar iekšdedzes dzinēju izmantotās riepas.

Salīdzinošā ilustrācija Kopējās izmaksas
Ekspluatācijas izmaksu salīdzinājums starp automobiļiem ar iekšdedzes dzinēju* un elektromobiļiem (no augšas uz leju katrā gadījumā):
Degvielas patēriņš, transportlīdzekļa nodoklis**, apkopes izmaksas, nolietojuma izmaksas un apdrošināšana6
*Iekšdedzes dzinējs: A segments, hečbeks, benzīna dzinējs
**Neattiecas uz elektromobiļiem

Uz nākotni vērsts un
ilgtspējīgs

Elektromobiļu vērtības noturība vispirms ir atkarīga no diviem faktoriem: konkurētspējīga nobraukuma un baterijas ilgmūžības. Abos gadījumos jūs varat iekārtoties jaunajā ID.3 un atslābt.

No vienas puses, ID.3 piedāvā daudz lielākus nobraukumus nekā iepriekš tirgū piedāvātie elektromobiļi, tādējādi padarot tos piemērotus ikdienas izmantošanai un nodrošinot to konkurētspēju nākamajos gados. No otras puses, visu ID. modeļu baterijām ir12 astoņu gadu vai 160 000 km garantija.

Kopumā mēs prognozējam, ka jūsu ID.3 nākotnē būs tāda pati atlikusī vērtība kā automobilim ar iekšdedzes dzinēju.

Salīdzinošā atlikušās vērtības ilustrācija
Automobiļu ar iekšdedzes dzinēju* un ID.3 atlikušās vērtības pēc 3 gadiem (15 000 km/gadā): aptuveni 50% no iegādes vērtības.
Automobilis ar iekšdedzes dzinēju: A segments, hečbeks

Ilgtspējīgāks
ar līdzīgām izmaksām

Kopumā paredzams, ka ID.3 kopējās izmaksas būs tādā pašā līmenī kā līdzvērtīgam automobilim ar iekšdedzes dzinēju vai pat zemākas. Pateicoties pievilcīgām cenām un līzinga iemaksām, kā arī valsts finansējumam, šiem automobiļiem būs lieliska atlikusī vērtība un zemākas apkopes izmaksas.

Papildus minētajam jūs sajutīsieties lieliski, ka veicat būtisku ieguldījumu apkārtējā vidē, kas ir būtiski ne vien jums, bet galvenokārt nākamajām paaudzēm.

Salīdzinošā ilustrācija Kopējās izmaksas
Cena/līzings           Apkopes izmaksas             Valsts finansējums*
Automobilis ar iekšdedzes dzinēju: A segments, hečbeks
* Skatīt sadaļu “Informācija par valsts finansējumu”