Noteikumi un nosacījumi: palīdzība uz ceļa Volkswagen ID. automobiļiem

Nav svarīgi, kad — turklāt gandrīz visā Eiropā. Bojājumu, satiksmes negadījuma, vandālisma vai (daļējas) zādzības gadījumā Volkswagen mobilitātes garantija Volkswagen ID. automobiļiem nosedz minēto pakalpojumu organizēšanu un izmaksas*, ja tiek izpildīti šādi nosacījumi **.

* Lūdzu, ņemiet vērā, ka apmaksa par neizmantotiem pakalpojumiem nav iespējama.

** Volkswagen patur tiesības bez iepriekšēja brīdinājuma veikt izmaiņas vai pielāgojumus Volkswagen mobilitātes garantijas saturā.

Pakalpojumi

  • Palīdzība pa telefonu ar mūsu zvanu centra starpniecību
  • Remonts uz vietas
  • Atbalsts augstsprieguma akumulatora un 12 voltu akumulatora uzlādēšanai
  • Apdrošinātā transportlīdzekļa vilkšana
  • Transportlīdzekļa atgūšana
  • Transportēšanas izmaksas
  • Aizvietošanas mobilitāte (piemēram, taksometrs, automašīnas koplietošana, sabiedriskais transports, maiņas vai nomas automašīna) vai došanās mājās / turpmākā ceļa izmaksas, piemēram, ar vilcienu, lidmašīnu vai prāmi
  • Izmitināšanas izmaksas
  • Maksa par uzglabāšanu, ja automašīna tiek vilkta uz noliktavu vai pie pilnvarota servisa partnera
  • Palīdzība vandālisma gadījumā, kas padara neiespējamu vai ir aizliegts turpināt ceļu ar auto
  • Palīdzība pēc transportlīdzekļa daļu vai visa transportlīdzekļa zādzības, kas padara neiespējamu vai ir aizliegts turpināt braucienu

Noteikumi un nosacījumi

1. Iekļautie gadījumi

Atbalsts tiek sniegts, ja atbilstošā transportlīdzekļa vadītājs (m/f/d) *** nevar vai nedrīkst turpināt braukšanu bojājumu, satiksmes negadījuma, paša izraisīta negadījuma, daļējas vai pilnīgas zādzības vai vandālisma gadījumā.

*** Ar šo tiek saprasts vīrietis, sieviete vai cits. Lasāmības labad turpmāk ir lietota vīrišķā forma, un, lūdzu, domās pievienojiet sev atbilstošo formu.

Uz visiem citiem pakalpojumiem, kas aprakstīti šajos noteikumos un nosacījumos, ir attiecināmi visi pārējie notikumi papildus tehniskām kļūmēm, piemēram, pašu izraisīti bojājumi, negadījumi, (daļu) zādzības vai vandālisms. Par bojājumiem, ko radījusi pakalpojumu sniegšana un par kuriem var iesniegt prasību pret pakalpojumu sniedzēju, lūdzu, skatiet ARC Europe pretenziju apstrādes kontaktinformāciju.

ARC Europe nodrošina visus palīdzības pakalpojumus Volkswagen AG vārdā.

Mobilitātes garantijas saņēmējam piešķirtās tiesības tiek piemērotas papildus likumā noteiktajām garantijas tiesībām. Garantija neierobežo Saņēmēja kā transportlīdzekļa pircēja likumā noteiktās bezmaksas tiesības defektu gadījumā pret transportlīdzekļa pārdevēju un iespējamās prasības saskaņā ar Produktu atbildības likumu pret galvotāju kā transportlīdzekļa ražotāju.

2. Iekļautās personas

Palīdzība uz ceļa tiek sniegta vadītājam un pārējām bojājuma vai satiksmes negadījuma laikā automašīnā esošajām personām atbilstoši maksimālajam transportlīdzekļa reģistrācijas apliecībā ierakstīto vietu skaitam. Uz balsotājiem un maksas pasažieriem tas neattiecas.

3. Iekļautie transportlīdzekļi

Palīdzības ceļā pakalpojumi tiek nodrošināti Volkswagen ID. automašīnām, kuras tiek izmantotas saskaņā ar pirkuma, nomas vai ilgtermiņa nomas līgumu.

Transportlīdzekļi, kas pieder policijai, ugunsdzēsējiem, ātrās palīdzības un glābšanas dienestiem vai tiek izmantoti cilvēku komercpārvadājumiem, programmā nav iekļauti. Taksometri, nomas un autoskolas automašīnas, kā arī transportlīdzekļi, kas pieder pasta dienestam, ir tiesīgi saņemt tikai palīdzību pa tālruni, remontu uz vietas un automašīnas aizvilkšanu. Taksometri un autoskolas automašīnas, kas tiek izmantotas privātām vajadzībām, tomēr ir pilnībā nosegtas.

Autoparka automašīnas principā tiek pilnībā nosegtas saskaņā ar šiem noteikumiem un nosacījumiem. Gadījumā, ja autoparka transportlīdzekļus izmanto kā nomas automašīnas, tiek piemēroti nomas automašīnu ierobežojumi.

Tiesības attiecas tikai uz transportlīdzekļiem, kas reģistrēti lietošanas valstīs (sekojošajā 4. punktā).

4. Lietošanas valstis

Šīs ir valstis, kurās tiek sniegta palīdzība uz ceļa: Andora (AND), Baltkrievija (BLR), Beļģija (BEL), Bosnija un Hercegovina (BIH), Bulgārija (BGR), Dānija (DNK), Vācija (DEU), Igaunija (EST), Somija (FIN), Francija (FXX) ), Gibraltārs (GIB), Grieķija (GRC), Īrija (IRL), Islande (ISL), Itālija (ITA), Kanāriju salas (IC), Horvātija (HRV), Latvija (LVA), Lihtenšteina (LIE), Lietuva (LTU), Luksemburga (LUX), Monako (MCO), Melnkalne (MNE), Nīderlande (NLD), Ziemeļmaķedonija (MKD), Norvēģija (NOR), Austrija (AUT), Polija (POL), Portugāle (PRT), Rumānija (ROU), Sanmarīno Republika (SMR), Zviedrija (SWE), Šveice (CHE), Serbija (SRB), Slovākija (SVK), Slovēnija (SVN), Spānija (ESP), Čehija (CZE) , Ungārija (HUN), Apvienotā Karaliste (Lielbritānija), Gērnsija (GGY), Džērsija (JEY), Menas sala (IMN) un Vatikāns (PVN).

5. Palīdzības uz ceļa darbības termiņš

transportlīdzekli tā sākotnējam pircējam vai no pirmās reģistrācijas dienas, atkarībā no tā, kas notiek ātrāk, un ir derīgs trīs gadus. Neatkarīgi no tā garantijas termiņš sākas brīdī, kad transportlīdzekli piegādā, reģistrē vai lieto pilnvarots Volkswagen partneris lietošanas valstīs, kā noteikts 4. punktā.

Mobilitātes garantija ir piesaistīta automašīnai. Transportlīdzekļa pārdošanas gadījumā ražotājs piekrīt, ka jaunais pircējs pārņem mobilitātes garantiju.

6. Pakalpojumi uz ceļa

6.1. Palīdzība pa telefonu ar zvanu centra starpniecību

Pirmais solis palīdzībai uz ceļa Volkswagen ID. automobiļiem ir vienmēr sazināties ar mūsu zvanu centru. Balstoties uz pieejamo informāciju, zvanu centrs lemj, vai problēmu var atrisināt, izmantojot palīdzību pa tālruni vai arī jāveic citi pasākumi.

6.2. Palīdzība uz ceļa, vilkšana un atgriešana

Palīdzību uz ceļa nodrošina zvanu centrs un, ja nepieciešams, arī uz vietas. Ja transportlīdzekli nav iespējams salabot bojājuma vietā, tiks organizēta un apmaksāta vilkšana pie tuvākā pilnvarotā servisa partnera. Palīdzība ir pieejama arī gadījumos, kad rodas grūtības ar akumulatora uzlādi, piemēram, ar kontaktdakšu, uzlādes kontaktligzdu, uzlādes atloku, kabeli vai tamlīdzīgām problēmām.

Ja akumulators ir izlādējies, palīdzības uz ceļa dienests parūpēsies par to, lai automašīna sasniegtu tuvāko izmantojamo uzlādes staciju vai uzlādes staciju pilnvarotā vadītāja darbavietā vai viņa mājās līdz 50 km attālumā.

Pēc paredzamā remonta laika aprēķināšanas zvanu centram, ņemot vērā klienta intereses, ir jāizlemj, vai gaidīt tik ilgi (remonts, kamēr jūs gaidāt), vai organizēt alternatīvu mobilitātes un / vai izmitināšanas veidu.

Ja transportlīdzekļa atgriešana ir nepieciešama jau iepriekš, tā tiks organizēta, veikta un apmaksāta.

6.3. Uzglabāšanas izmaksas

Transportlīdzekļa uzglabāšanas izmaksas (stāvvietas izdevumi) pie autorizēta servisa partnera vai stāvvietā ir iekļautas.

6.4. Alternatīvā mobilitāte

Visos programmā paredzētajos gadījumos, kad vadītājam nevar garantēt, ka viņš turpinās vadīt savu transportlīdzekli, kam nepieciešams remonts, tiks organizēti un apmaksāti šādi pakalpojumi, ņemot vērā katra klienta individuālo situāciju:

  • mobilitātes aizstāšanas izmaksas ar taksometru, pasažieru transporta pakalpojumu, sabiedrisko transportu, automašīnu koplietošanu, braucienu koplietošanu, velosipēdu nomu utt., nepārsniedzot EUR 150 par gadījumu (vadītājam un visiem pasažieriem) bez PVN.
  • uz nepieciešamo remontu laiku vai maksimāli uz trim darba dienām (plus nedēļas nogales un svētku dienas) tiks nodrošināts maiņas transportlīdzeklis.
  • 2. klases vilciena biļete vai ekonomiskās klases aviobiļete, ja brauciens ar vilcienu ir ilgāks par sešām stundām, ieskaitot saprātīgas šo variantu kombinācijas, lai atgrieztos atpakaļ uz pastāvīgo dzīvesvietu vai turpinātu braucienu uz sākotnējo galamērķi, ar izmaksām līdz maksimāli 500 eiro bez PVN par katru gadījumu (vadītājam un visiem pasažieriem). Jebkuras izmaksas, kas pārsniedz šo summu, pirms pakalpojumu izmantošanas ir jāapstiprina mūsu zvanu centrā.

Aizvietojošais transportlīdzeklis maksimāli atbilst attiecīgā (bojātā) transportlīdzekļa klasei, un tas jāsaņem vai nu no pilnvarotā servisa partnera, kur tiek veikts šī transportlīdzekļa remonts, vai netieši no zvanu centra. Tiesības uz e-transportlīdzekli nav. Visas papildu izmaksas, kas radušās maiņas transportlīdzeklim, piemēram, degviela, elektrība, ceļa nodevas u.c., apmaksā vadītājs.

Vadītājam jāatbilst transportlīdzekļu nomas uzņēmuma prasībām attiecībā uz vecumu, derīgu vadītāja apliecību, degvielas depozītu un kredītkarti.

Par visiem pakalpojumiem, kas nav iekļauti cenā, autovadītājs noslēdz nomas līgumu uz sava vārda un uz sava rēķina. Iekļautie pakalpojumi ir ikdienas nomas maksa, ieskaitot apdrošīnāšanu, aizsardzību pret zādzību, civiltiesisko atbildību, kā arī neierobežots bezmaksas nobraukums, maksa dzelzceļa stacijās, lidostās un ārpus darba laika naktīs vai nedēļas nogalēs, kā arī ziemas riepas, ja to prasa likums.

Automašīnas starptautiska vienvirziena noma (nodošana) ir ierobežota līdz 1250 eiro bez PVN.

Nav iekļauta nedz paplašinātā apdrošināšana (SCDW), nedz izmaksas par aksesuāriem, piemēram, navigāciju, bērnu sēdeklīšiem, sniega ķēdēm utt.

6.5. Izmitināšanas izmaksas

Izmitināšanas izmaksas, ieskaitot brokastis, tiek apmaksātas līdz 150 eiro bez PVN vienai personai par nakti, ne vairāk kā uz trim naktīm, ja apdrošinātā persona atrodas vairāk nekā 100 km attālumā no savas pastāvīgās dzīvesvietas.

7. Papildu serviss ārzemēs: transportlīdzekļa atgriešana, maksimāli pielāgojot laika vērtībai

Neremontēta transportlīdzekļa atgriešana no bojājuma vietas autorizētajam servisa partnerim vadītāja dzīvesvietā vai vadītāja izvēlētajam pilnvarotajam servisa partnerim, ja ir maz ticams, ka attiecīgais transportlīdzeklis tiks salabots trīs darba dienu laikā. Šis lēmums par transportlīdzekļa repatriāciju, kā arī aptuveno izmaksu aprēķins par to iepriekš ir jāapstiprina zvanu centrā.

8. Neiekļautie gadījumi

a) Gadījumi, kad cēlonis ir apkopes darbi un/vai remontdarbi, kas nav tikuši veikti atbilstoši ražotāja specifikācijām, kā arī ar rezerves daļām vai aksesuāriem, kurus nav apstiprinājis Volkswagen AG

b) Gadījumi, kad pircējs nav ievērojis noteikumus par pirkuma apkopi (lietošanas instrukcijas, serviss), tostarp par nepieciešamās tehniskās apkopes izpildi

c) Gadījumi, kas saistīti ar dalību sacīkstēs, rallijos un tamlīdzīgās sacensībās vai apmācības braucienos ar segto transportlīdzekli, piemēram, sporta autovadītāju kursi, drifta kursi vai autovadītāju drošības apmācība

d) Gadījumi saistībā ar karu (tā riskiem), revolūciju, sacelšanos, streiku, sagrābšanu, pirātismu, Dieva gribu, terora aktiem, pilsoņu sacelšanos, valdības iestāžu ierobežojumiem vai oficiālu aizliegumu

e) Gadījumi, kas saistīti ar tīšu noziegumu vai nodarījumu izdarīšanu vai mēģinājumiem tos izdarīt

f) Gadījumi, kas saistīti ar alkohola vai narkotiku lietošanu, vai zāļu nepamatotu lietošanu

g) Gadījumi, kas saistīti ar tādu priekšmetu bojāšanu vai iznīcināšanu, kuri atrodas attiecīgajā transportlīdzeklī vai kurus pārvadā apdrošinātā persona

h) Novietošanas, tīrīšanas un attīrīšanas izmaksas bojājuma vai satiksmes negadījuma vietā

i) Tādi gadījumi kā priekšmetu zādzība vai nozaudēšana, kas atradušies transportlīdzeklī vai uz tā bojājuma vai satiksmes negadījuma brīdī, vai transportēšanas laikā

j) tiešie, netiešie vai izrietošie zaudējumi, proti, peļņas vai ienākumu zaudēšana, ja nokavēts vilciens, lidojums vai prāmis, vai nokavēts koncerts, utt.

k) Brīvprātīgie maksājumi (piemēram, dzeramnauda)

l) Transportlīdzeklī ieslēgtu vai atstātu priekšmetu aizvietošana

m) Bojājumi, kas radušies defekta dēļ piekabē, kuru velk autorizētais transportlīdzeklis, vai dēļ transportlīdzekļa, kuram nav atļauts vilkt

n) Gadījumi, ko izraisījusi saņēmēja rupja nolaidība, tīša nodomāšana, krāpšana vai tīša nepareiza rīcība

o) Ārēja uguns iedarbība uz transportlīdzekli

p) Kodolreakcija, starojums vai radioaktīvs piesārņojums, bakterioloģisks un ķīmisks piesārņojums

q) Incidenti, kas radušies, ja transportlīdzekli vada neautorizēts vadītājs vai autovadītājs bez derīgas vadītāja apliecības

r) Gadījumi, kas radušies, notriecot gājēju (vadītāja aizbēgšana)

s) Gadījumi, kas radušies, jo attiecīgā transportlīdzekļa vadītājs ir braucis pie sarkanās gaismas

t) Gadījumi, kas notikuši, kamēr attiecīgajam transportlīdzeklim ir eksporta, tranzīta, pārbaudes vai izplatītāja numura zīme

u) Gadījumi, kas notikuši ārpus sabiedriskiem ceļiem, piemēram, pludmalēs, meža takās, kalnos (kalnu ceļos) un strautos

9. Saistības tādos gadījumos kā bojājumi, satiksmes negadījumi, zādzības, utt.

Zvanu centrs par katru šādu gadījumi jāinformē nekavējoties. Ja zvanu centrs nav tieši informēts, tam nav pienākuma rīkoties. Zvanu centrs noorganizēs vai pasūtīs nepieciešamās darbības un no tām izrietošās izmaksas tiks apmaksātas noteiktajās robežās.

Ja attiecīgā persona kādu apstākļu dēļ tomēr ir spiesta pati veikt augšminētās darbības, tā drīkst iesniegt par pieprasītajiem pakalpojumiem saņemtās oriģinālās kvītis tikai pēc tam, kad to iepriekš ir apstiprinājis zvanu centrs.

Lūdzu sūtiet visus dokumentus elektroniski uz

claims.management@arceurope.comAtver pasta saiti

Ja nepieciešams, var pieprasīt valsts iestādes ziņojumu.

10. Pienākumu pārkāpumi

Ja nav ievēroti noteiktie ziņošanas, informācijas vai rīcības pienākumi, arī ieguvumus (atbalstu) var attiecīgi samazināt, ja vien apdrošinātā persona nepierāda, ka līguma pārkāpums nav ietekmējis zaudējumu rašanos un apmēru.

11. Papildus tiesības

Mobilitātes garantija nepiešķir nekādas tiesības, kas pārsniedz šeit uzskaitītās. Prasības, kas balstītas uz Garantētāja, tā vietnieku un likumīgo pārstāvju tīšu vai rupju nolaidību, un prasības, kas balstītas uz miesas, dzīvības vai veselības traumu, netiek ietekmētas.

12. Pārņemšanas tiesības

Nelaimes gadījumā saskaņā ar šo līgumu netiek piešķirti nekādi pabalsti, ja un ciktāl trešajai personai (civiltiesiskā atbildība, brīvprātīgā vai obligātā apdrošināšana) principā ir jāizmaksā pabalsti par to pašu kaitējumu. Ja, neraugoties uz iepriekšminēto noteikumu, par vieniem un tiem pašiem zaudējumiem ir paredzēti pabalsti, tos uzskata par avansa maksājumiem, un apdrošinātā persona tādā apmērā nodod savas prasības pret trešo personu pakalpojumu sniedzējam un pilnvaro arī pakalpojumu sniedzējam, lai ar prasību piedziņas iestādes starpniecību pieteiktu šīs prasības pret trešo personu un lai tās pieņemtu, kompensējot tās ar priekšrocībām.

13. Definīcijas

Saņēmējs

Jebkura persona, kurai ir tiesības saņemt palīdzības pakalpojumus, kā tālāk paskaidrots šajos noteikumos un nosacījumos.

Bojājumi

Bojājums ir jebkurš attiecīgā transportlīdzekļa darbības traucējums, kas no klienta viedokļa padara brauciena turpināšanu neiespējamu. Tas ietver arī paša radītu transportlīdzekļa stāvokli, piemēram, tukšu vai gandrīz tukšu akumulatoru.

Satiksmes negadījums

Par satiksmes negadījumu tiek uzskatīts attiecīgā transportlīdzekļa bojājums, ko izraisījis pēkšņi noticis gadījums vai ārējs vardarbīgs gadījums, kas padara ceļojuma turpināšanu neiespējamu vai tas ir aizliegts ar likumu. Tas ietver arī caunu nodarītos bojājumus.

Zādzība

Tā daļu vai visa transportlīdzekļa zādzība, kas padara neiespējamu vai aizliedz turpināt ceļu, tas ir bojājums, ko izraisa zādzības mēģinājums vai tās izdarīšana, zādzība izmantošanai vai laupīšana, bet ne piesavināšanās.

Vandālisms

Palīdzība uz ceļa tiek sniegta arī tad, ja attiecīgais transportlīdzeklis ir tīši sabojāts vai iznīcināts neracionālas un nevajadzīgas darbības dēļ, un turpmāka pārvietošanās ar to vairs nav iespējama vai ir aizliegta.

Autorizēts servisa partneris

Autorizēti servisa partneri ir tie servisa uzņēmumi, kurus oficiālais importētājs ir iecēlis veikt Volkswagen ID. apkopes darbus un remontdarbus.

14. Servisa nodrošinātājs

Šī līguma pakalpojumus nodrošina ARC Europe locekļi un līgumpartneri.