Volkswagen AG izlaides ziņas un juridiskā informācija
Šeit jūs atradīsit informāciju par Volkswagen AG kā atbildīgo par šīs tīmekļa vietnes satura un piedāvājumu pakalpojumiem.
Izlaides ziņas
Customer Interaction Center (CIC)
„Customer Interaction Center (CIC)” ir atbildīgs par jomu „Palīdzība saistībā ar lietotnēm un digitālajiem pakalpojumiem“. Vēršoties pie „CIC”, varat saņemt palīdzību savos jautājumos par mūsu digitālajiem pakalpojumiem vai lietotnēm.
Ja jūsu automašīna atbalsta Car2X tehnoloģiju, tā pēc aktivizācijas spēs piedalīties svarīgas ceļu satiksmes informācijas apmaiņā, piem., ziņojot par negadījumiem un sastrēgumiem, un daloties ar citiem satiksmes dalībniekiem vai satiksmes infrastruktūru, ja to atbalsta arī Car2X tehnoloģija.
Automātiskās braukšanas funkciju izpētei, attīstībai un drošības garantēšanai nepieciešama apjomīga datu bāze, kura ietver pēc iespējas vairāk satiksmes scenāriju, kas balstīti uz reāliem braucieniem. Ja jūsu automašīna atbalsta funkciju, datu augšupielādi var iespējot vai atspējot tieši, privātuma iestatījumos izmantojot slīdni „Automatizētas braukšanas izstrāde”.
Ar We Charge Feature tīmekļa vietņu lietotni varat bez maksas izmantot dažādas tīmekļa funkcijas un pakalpojumus, kas saistīti ar elektromobiļu uzlādi. Tas jo īpaši ietver publisko uzlādes staciju meklēšanu, kā arī maršrutu plānotāju noteiktām automašīnām, kas ņem vērā publiskās uzlādes stacijas maršruta tuvumā.
Privatumo politika dėl klientų veiklos centro (angl. CIC) paslaugos naudojimo
A. Datu apstrādātājs
Paldies, ka izmantojat klientu apkalpošanas centru (CIC). Par CIC atbildīgā iestāde un šeit aprakstītās datu apstrādes pārzinis ir uzņēmums Volkswagen AG, Berliner Ring 2, 38440 Wolfsburg, Vācija, vw@volkswagen.de, kas Braunšveigas apgabaltiesas komercreģistrā reģistrēts ar numuru HRB 100484 (“Volkswagen AG”). Lūdzu, noskaidrojiet, kā jūsu dati tiek vākti, apstrādāti un izmantoti saistībā ar CIC pakalpojuma lietošanu.
B. Privāto klientu personas datu apstrāde, izmantojot Klientu apkalpošanas centru CIC (Customer Interaction Center)
I. Apstrāde, ja tiek izmantota tīmekļa vietne “Help for Apps and digital services”
Kad izmantojat mūsu tīmekļa vietni, mēs apstrādājam tālāk norādītos jūsu žurnālfailus, kas mums neļauj jūs identificēt: sīkfaila ID, kas nepieļauj nekādu mijiedarbību ar jūsu IP adresi, jūsu izmantoto operētājsistēmu, tīmekļa pārlūku un ekrāna izšķirtspēju, jūsu apmeklējuma datumu un laiku, lapas, ko apmeklējāt mūsu vietnē un vietni, no kuras nonācāt mūsu vietnē, kā arī tās ierīces IP adresi, kuru izmantojat, lai piekļūtu šai vietnei. Šie dati tiek apstrādāti saskaņā ar VDAR 6. panta 1. punkta f) apakšpunktu mūsu leģitīmo interešu ievērošanai, lai pareizi attēlotu jums tīmekļa vietni. Dati tiks dzēsti pēc 30 dienām.
Tīmekļa vietnes mitināšanu nodrošina Amazon Web Services, Inc. (“AWS”) 410 Terry Ave. North, Seattle, WA 98109, ASV kā apstrādātājs. AWS šifrē datus saskaņā ar līgumiem, kas noslēgti ar mums, un apstrādā tos tikai datu serveros Eiropas Savienībā. Tā kā uzņēmums AWS atrodas ASV, nav iespējams izslēgt piekļuvi datiem (to nolasīšanu) ASV. Lai nodrošinātu pienācīgu jūsu personas datu aizsardzību, tika noslēgts atbilstošs ES standarta datu aizsardzības līgums. ES līguma standartklauzulas varat lejupielādēt šajā URL: https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/?uri=CELEX%3A32010D0087.
Volkswagen AG vietnē izmanto arī dažādus sīkfailus. Sīkfaili ir nelieli faili, kas satur konfigurācijas informāciju un tiek uzglabāti jūsu ierīcē. Sīkfailus var iedalīt trīs pamatkategorijās: sīkfaili, kas nepieciešami, lai vietne darbotos (tā dēvētie funkciju sīkfaili), sīkfaili, kas atvieglo vietnes lietošanu, piemēram, saglabājot jūsu valodas iestatījumus (tā dēvētie komforta sīkfaili), un sīkfaili, kas nodrošina pseidonimizēta lietotāja profila izveidi (tā dēvētie izsekošanas sīkfaili). CIC lapās Volkswagen AG izmanto tikai funkciju sīkfailus. Funkciju sīkfailu apstrāde ir nepieciešama, lai jūs varētu izmantot vietni (sk. VDAR 6. panta 1. punkta b) apakšpunktu).
II. Pieprasījumu apstrāde, klientu apkalpošana, pašapkalpošanās
1. Datu apstrāde saistībā ar pieprasījumu apstrādi un klientu apkalpošanu
Jūs varat sazināties ar CIC saistībā ar mūsu digitālajiem pakalpojumiem, lietotnēm vai citiem izstrādājumiem un pakalpojumiem, izmantojot pastu, e-pastu, saziņas veidlapu vai tālruni. Šādos gadījumos mēs apstrādājam personas datus, kas nepieciešami jūsu pieprasījuma apstrādei un klientu apkalpošanai (vārds/uzvārds, e-pasta adrese, adrese, tālruņa numurs, valsts, valoda). Individuālu pieprasījumu gadījumā mēs varam apstrādāt arī citus datus, piemēram, līguma informāciju (jūsu līgums, klientu numuri, ja sniegta piekrišana), darījumu datus (pasūtījumu un rēķinu dati), transportlīdzekļu datus (transportlīdzekļa identifikācijas numurs, sākotnējā reģistrācija, informācija par aprīkojumu), transportlīdzekļa lietojuma datus (nobraukums, reģistrācijas žurnāla dati, šķidrumu uzpildes līmeņi), apkopes datus (piemēram, transportlīdzekļa nodošanas/pieņemšanas datums, piešķirtā pagaidu automašīna), aparatūras datus (ierīces veids, ražotājs, sērijas numurs), programmatūras datus (piem., programmaparatūra, operētājsistēma, lietotnes versija), IT lietojuma datus (reģistrēšanās pakalpojumiem, funkciju lietojums) vai maksājumu datus (bankas rekvizīti). Ja sazināties ar mums vairākkārt, mēs apstrādājam arī esošo informāciju par jūsu iepriekšējiem jautājumiem. Ja jums ir Volkswagen ID, mēs klientu apkalpošanas nolūkos apstrādājam jūsu Volkswagen ID lietotāja kontā un saistītajos pakalpojumos uzglabātos personas datus (ja nepieciešams), piemēram, konta informāciju (piem., iecienītākie partneri), darījumu datus (piem., apmaksas procesi), līgumu datus (piem., apstiprinātie noteikumi un nosacījumi), IT lietojuma datus (piem., pēdējā pieteikšanās pakalpojumos, funkciju lietojums) (sk. VDAR 6. panta 1. punkta b) apakšpunktu). Vairāk informācijas par šo varat uzzināt, skatot attiecīgā pakalpojuma privātuma politiku. To pakalpojumu pārskatu, kuriem reģistrējāties ar savu Volkswagen ID, varat skatīt savā Volkswagen ID portālā.
Lai uzlabotu mūsu klientu servisu un uzņēmējdarbības procesus, klientu apkalpošanas funkcionalitāti, veicot apmeklējuma pieprasījumus jūsu servisa partnerim, lai uzlabotu klientu pakalpojumu izmantošanas pieredzi, kā arī lai labotu produktu kļūdas, mēs apstrādājam jūsu servisa pieprasījuma datus jūsu servisa partnerim (piemēram, automašīnas identifikācijas numurs, servisa nepieciešamības kategorija, apmeklējuma pieprasījuma iesūtīšanas datums, jūsu izvēlētais servisa partneris un informācija par servisa apmeklējumu). Turklāt attiecīgais servisa partneris sniedz mums sekojošus datus: automašīnas identifikācijas numurs, laiks, kad saņemts pieprasījums servisa apmeklējumam (apmeklējuma pieprasījuma saņemšanas laiks), kontakta laiks un vadības beigu laiks. Mēs analizējam jūsu iepriekš minētos datus, lai uzlabotu produktu un nodrošinātu jūsu servisa partnera servisa apmeklējuma plānošanas kvalitāti un izvairītos no pārtraukumiem vai kavēšanās plānošanas procesā. Piemēram, mēs pārbaudām kļūdas datu pārsūtīšanā jūsu servisa partneriem (piemēram, nepilnīgi dati vai kavēšanās datu nosūtīšanā), lai tās laicīgi atpazītu un novērstu. Tādā veidā mēs varam pēc iespējas labāk izpildīt klienta vēlmes pēc apmeklējuma pieprasījuma un palielināt klienta apmierinātību ar digitālajiem pakalpojumiem.
Turklāt minētie dati tiek pārsūtīti attiecīgās valsts atbildīgajam importētājam procesu kontrolei un uzlabošanai, piemēram, izmantojot kvalitātes auditus. Šī datu apstrāde notiek, balstoties uz mūsu iepriekš minēto interesi uzlabot klientu apmierinātību ar mūsu pakalpojumiem un iespēju piedāvāt mūsu klientiem savlaicīgu apmeklējumu ar mūsu servisa partneru starpniecību. (VDAR 6. panta 1. punkta f) apakšpunkts) Minētie dati tiek dzēsti pēc pieciem gadiem. Atbalsta sniegšanai mēs par mūsu datu apstrādātāju esam iecēluši CARIAD SE un Amazon Web Services GmbH.
Mēs apstrādājam arī personas datus no pieprasījumiem, ko nodrošina trešās puses (jūsu valstī atbildīgais tirdzniecības uzņēmums (importētājs), jūsu Volkswagen izplatītājs, Volkswagen AG filiāles (piem., Volkswagen Group Charging GmbH)), ja veicat tiešus pieprasījumus šīm trešajām pusēm vai ja jūsu pieprasījums ir saistīts ar mūsu izstrādājumiem/pakalpojumiem un to varam apstrādāt tikai mēs (informāciju par datu aizsardzību saistībā ar šādām trešajām pusēm varat uzzināt, skatot attiecīgās trešās puses privātuma politiku).
Ja saņemam no jums pieprasījumu, kas nav saistīts ar mūsu klientu apkalpošanu bet ir trešās puses kompetencē, vai ja nevaram to apstrādāt bez šādas trešās puses līdzdalības, mēs šifrētā veidā nododam jūsu pieprasījumu attiecīgajai trešajai pusei (ja tas nepieciešams jūsu pieprasījuma apstrādei un klientu apkalpošanas nodrošināšanai un ja tas nodrošina ātrāku un ērtāku apstrādi atbilstoši jūsu un mūsu leģitīmajām interesēm (sk. VDAR 6. panta 1. punkta f) apakšpunktu). Ja šāda trešā puse atrodas ārpus Eiropas Ekonomikas zonas un/vai ja nav iespējams izslēgt (lasīšanas) piekļuvi datiem citās valstīs, tiek slēgts atbilstošs ES standarta datu aizsardzības līgums ar nolūku nodrošināt pienācīgu jūsu personas datu aizsardzību. ES līguma standartklauzulas varat lejupielādēt šajā URL: https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/?uri=CELEX%3A32010D0087.
Kad izmantojat CIC, mēs apstrādājam jūsu personas datus tikai tiktāl, ciktāl tas nepieciešams, lai apstrādātu jūsu pieprasījumu un nodrošinātu klientu apkalpošanu (sk. VDAR 6. panta 1. punkta b) apakšpunktu), ja šajā privātuma politikā nav norādīts citādi attiecībā uz atsevišķām funkcijām vai pakalpojumiem. Šim nolūkam mēs glabājam jūsu datus tikai tik ilgi, cik nepieciešams attiecīgo šo datu apstrādes mērķu īstenošanai. Saglabāšanas periods var būt no trim mēnešiem (piem., vienkāršu pieprasījumu vai sūdzību gadījumā) līdz pieciem gadiem (piem., strīdu risināšanas gadījumā) vai līdz 10 gadiem (piem., ar zaudējumiem saistītu prasību gadījumā saistībā ar ražošanas sertifikātiem).Ja datus ir nepieciešams apstrādāt vairākos nolūkos, dati tiek automātiski dzēsti vai glabāti anonimizētā veidā (šādi datus nav iespējams sasaistīt tieši ar jums), tiklīdz ir izpildīts pēdējais no šiem nolūkiem.
Jūsu pieprasījuma apstrādes gaitā pastāv iespēja, ka mūsu aģents jums piedāvā izmantot attālinātu atbalstu ar papildinātās realitātes funkcijām pieprasījuma apstrādes lietotnē TeamViewer Pilot, ko jūs varat bez maksas lejuplādēt jūsu ierīces operētājsistēmas oficiālajā lietotņu veikalā App Store. Ja esat izvēlējies šādu iespēju un instalējis TeamViewer Pilot savā ierīcē, jūs varat startēt lietotni un, lai piešķirtu aģentam tiesības, varat nosūtīt aģentam 10 zīmju ID no lietotnes vai arī no mūsu aģenta saņemt hipersaiti elektroniskajā pastā vai īsziņā. Pēc tam saņemsiet mūsu aģenta zvanu un, līdzko jūs atbildēsit uz šo zvanu, ar jūsu ierīces videokameru tiks sākta šifrēta tiešraides straumēšana, kurā mūsu aģents, pamatojoties uz jūsu piekrišanu, varēs apskatīt jūsu ierīces attēlus un tādējādi, apstrādājot pieprasījumu, varēs jums labāk palīdzēt (piemēram, ja vēlaties sava transportlīdzekļa displejā veikt konkrētu iestatījumu, mūsu aģents varēs jums nepastarpināti palīdzēt). Ciktāl tas var palīdzēt jūsu pieprasījuma apstrādei un jūs esat tam piekritis, mūsu aģents var ierakstīt tiešraides straumēšanu vai izmantot citas funkcijas (piemēram, skaidrākai redzamībai iestatīt vai ielikt fiksētu 360° marķieri, reāllaikā apmainīties ar datiem un nodrošināt ierobežotu skatu uz aģenta priekšgalsistēmu (front-end) vai aktivizēt teksta atpazīšanu).
Jūsu pieprasījuma apstrādei, kā arī tehniskajai pārbaudei un atbalsta vajadzībām tiešraides straumēšanas ienākošais un izejošais savienojums tiek protokolēts (tai skaitā, pamatojoties uz tādiem informācijas tehnoloģiju lietošanas datiem kā, piemēram, savienojuma laika zīmogs, izmantoto lietotņu versijas utt.). Ja aģents tiešraides straumēšanā var redzēt jūsu vai kādas trešās personas datus, tie netiks apstrādāti.
Mūsu aģents var redzēt tiešraides straumēšanu, ja jūs mums esat devuši savu piekrišanu (skat. VDAR 6. panta 1. daļas a) apakšpunktu), un arī tad tikai tik ilgi, kamēr jūs savas ierīces priekšplānā turat atvērtu TeamViewer Pilot lietotni. Jūs varat jebkurā laikā atsaukt savu(-as) piekrišanu(-as) vai jebkurā laikā ar lietotnes rīkjoslas palīdzību pārtraukt tiešraides straumēšanu. Team Viewer sesijas dati tiek glabāti tikai lokāli un uz laiku; vēlākais pēc 48 stundām tie tiek dzēsti.
Lietotni TeamViewer Pilot mums nodrošina uzņēmums TeamViewer AG kā datu apstrādātājs ar juridisko adresi Vācijā. TeamViewer AG Jūsu personas datus apstrādā tikai mūsu uzdevumā un atbilstoši mūsu norādījumiem, lai izpildītu vienošanos par pasūtījuma apstrādi.
2. Datu apstrāde saistībā ar pašapkalpošanos
Ja nevēlaties tieši sazināties ar mums, varat izmantot mūsu pašapkalpošanās pakalpojumu. Mūsu pašapkalpošanās pakalpojumā tiek sniegtas tiešas atbildes uz bieži uzdotiem jautājumiem (BUJ), piedāvājot atbildi uz jautājumu, ko ievadāt ievades laukā. Pašapkalpošanās pakalpojuma ievades laukā nav jāievada nekādi personas dati, un jautājumus var uzdot anonīmi. Ja pašapkalpošanās ievades laukā tomēr ievadāt personas datus, mēs tos iespēju robežās dzēšam pirms atbildēšanas uz jautājumu (izņēmums ir jūsu vārds/uzvārds un pilsētas/ielas nosaukums, ko nevaram izdzēst tehnisku iemeslu dēļ). Lai to panāktu, mēs automātiski skenējam jūsu ievadītos datus un sistemātiski apslēpjam dažādas ciparu secības, tai skaitā pasta indeksus, māju numurus un transportlīdzekļu identifikācijas numurus. Šādi mēs varam identificēt tikai pilsētu, ielu, transportlīdzekļa sēriju, modeli un ražošanas gadu. Mēs nevaram identificēt jūs kā personu, izmantojot šādu informāciju. Pašapkalpošanās pakalpojuma kvalitātes kontroles nolūkos mēs glabājam vispārīgu sesijas ID katra lietotāja katram pieprasījumam. Taču, izmantojot to, mēs nevaram identificēt jūs kā personu. Šāda datu apstrāde pamatojas uz mūsu leģitīmajām interesēm (sk. VDAR 6. panta 1. punkta f) apakšpunktu) nodrošināt jums maksimāli labu apkalpošanu, pēc vajadzības atbildot uz bieži uzdotiem jautājumiem (BUJ). Visus pašapkalpošanās ievades laukā ievadītos datus mēs dzēšam pēc 100 dienām vai atbilstoši likumu prasībām, piemēram, tiklīdz datu vākšanas nolūks vairs nav spēkā un dzēšana nav pretrunā ar jebkādiem datu saglabāšanas pienākumiem.
3. Informācija par apstrādātājiem
CIC un atsevišķu funkciju nodrošināšanai mēs izmantojam pakalpojumu sniedzējus. Ja pakalpojumu sniedzēji mūsu vārdā apstrādā personas datus, mēs ar šiem pakalpojumu sniedzējiem slēdzam datu apstrādes līgumu un vienojamies par atbilstošām personas datu aizsardzības vadlīnijām. Mēs rūpīgi izvēlamies pakalpojumu sniedzējus. Viņi apstrādā personas datus tikai savu pienākumu veikšanas nolūkos un viņiem ir līgumiski saistoši mūsu norādījumi, jāizmanto piemēroti tehniskie un organizatoriskie pasākumi viņu rīcībā esošo personas datu aizsardzībai, kā arī mēs regulāri veicam viņu uzraudzību.
Jūsu pieprasījumu apstrādē, klientu apkalpošanas nodrošināšanā un reklamēšanā mēs izmantojam apstrādātāju Teleperformance Group Europe, Middle-East and Africa SAS (Francija) un Salesforce.com EMEA Limited (Apvienotā Karaliste) palīdzību un mākoņpakalpojumu, kas darbojas Eiropas Savienībā. Tā kā uzņēmums Salesforce atrodas ASV, nav iespējams izslēgt piekļuvi datiem (to nolasīšanu) ASV. Lai nodrošinātu pienācīgu jūsu personas datu aizsardzību, tika noslēgts atbilstošs ES standarta datu aizsardzības līgums. ES līguma standartklauzulas varat lejupielādēt šajā URL: https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/?uri=CELEX%3A32010D0087. Eiropā mitināto datu aizsardzību nodrošina arī Saistošie uzņēmumu noteikumi (tie garantē drošu datu apstrādi valstīs ārpus Eiropas).
Uzņēmējdarbības nodrošināšanai un turpmākai attīstībai Volkswagen AG kā datu apstrādātājus nosaka vēl Cariad SE, Adastra GmbH un Deloitte Consulting GmbH ar juridisko adresi Vācijā.
Apstrādājot jūsu pieprasījumus, nodrošinot klientu apkalpošanu un analizējot jūsu datus kvalitātes kontroles un klientu apkalpošanas un mūsu izstrādājumu/pakalpojumu uzlabošanas nolūkos mēs izmantojam satura apstrādātāja Amazon Web Services EMEA SARL (Īrija) palīdzību un mākoņpakalpojumu, kas darbojas Eiropas Savienībā. Klientu apkalpošanas uzlabošanas nolūkos veikto ierakstu transkripcijai tiek izmantota transkripcijas programmatūra “Amazon Transcribe”. Tā kā uzņēmums AWS atrodas ASV, nav iespējams izslēgt piekļuvi datiem (to nolasīšanu) ASV. Lai nodrošinātu pienācīgu jūsu personas datu aizsardzību, tika noslēgts atbilstošs ES standarta datu aizsardzības līgums. ES līguma standartklauzulas varat lejupielādēt šajā URL: https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/?uri=CELEX%3A32010D0087.
Inbenta Holdings INC. palīdz mums nodrošināt pašapkalpošanās pakalpojumu. Sucursal en España, C/ Arago 222, 08011 Barcelona (Spānija).
III. Lietošana ar Volkswagen lietotāja kontu/bez tā un konta reģistrācija
Ja jūs sazināties ar mums saistībā ar mūsu digitālajiem pakalpojumiem vai lietotnēm, mēs pārbaudām, vai jums jau ir Volkswagen ID lietotāja konts, tāpēc mēs lūdzam jūs norādīt savu e-pasta adresi un pārbaudīt, vai jums jau ir Volkswagen ID. Izmantojot Volkswagen ID, jūs varat pieteikties dažādos Volkswagen AG un trešo pušu tiešsaistes pakalpojumos (piem., vietnēs, lietotnēs). Tas darbojas kā lietotāja konts, kuru varat izmantot centrālai datu pārvaldībai. Volkswagen ID nepieciešamā datu apstrāde tiek veikta ar nolūku izpildīt līguma nosacījumus (sk. VDAR 6. panta 1. punkta b) apakšpunktu). Lai reģistrētos, ir jānorāda e-pasta adrese un jūsu izvēlēta parole. Lūdzu, skatiet Volkswagen ID visaptverošo privātuma politiku. Šī politika ir pieejama vietnē https://vwid.vwgroup.io/data-privacy.
Ja jūs sazināties ar mums, un jums nav Volkswagen ID konta, varat lūgt mūsu pārstāvjiem sagatavot Volkswagen ID konta reģistrāciju sarunas laikā. Ar jūsu piekrišanu (sk. VI sadaļu) mēs reģistrēsim jūsu pieprasījumu pa tālruni un apstrādāsim jūsu vārdu/uzvārdu, e-pasta adresi, adresi, tālruņa numuru, valsti un valodu, lai sagatavotu konta reģistrāciju un nosūtītu jums e-pastu ar uzaicinājumu reģistrēt Volkswagen ID kontu. Lai nodrošinātu to, ka tikai jūs varat piekļūt saviem datiem, un lai sagatavotu reģistrāciju, jums ir pašrocīgi jāizvēlas četrciparu uzaicinājuma kods un jānosauc tas mūsu pārstāvim. Lai pabeigtu Volkswagen ID reģistrācijas procesu, 30 dienu laikā ir jāievada šis kods. Jūsu iepriekš reģistrētie klienta dati tiks sasaistīti ar jūsu Volkswagen ID tikai pēc uzaicinājuma koda pareizas ievadīšanas. Šādi tiek novērsta neatļauta piekļuve jūsu datiem no trešo personu puses pat tad, ja uzaicinājums nejauši tiek nosūtīts uz nepareizu adresi. Mēs apstrādājam jūsu datus, lai sagatavotu jūsu Volkswagen ID reģistrāciju (sk. VDAR 6. panta 1. punkta b) apakšpunktu), un dzēšam telefonsarunas ierakstu pēc 60 dienām un iepriekš reģistrētos klienta datus — pēc 30 dienām.
IV. Piekrišana saņemt reklāmas informāciju, reklamēšanas metodes, apmierinātības aptaujas
Ja jums ir Volkswagen ID, mūsu pārstāvis jums jautās, vai iepriekš esat devis(-usi) savu piekrišanu reklāmas informācijas saņemšanai uz jūsu Volkswagen ID kontā norādīto e-pasta adresi. Ja neesat devis(-usi) piekrišanu saņemt reklāmas informāciju, jūs varat to izdarīt sarunas laikā. Ar jūsu piekrišanu (sk. VI sadaļu) mēs telefoniski reģistrējam jūsu piekrišanu un nosūtām jums e-pastu ar uzaicinājumu dot piekrišanu tiešu reklāmas materiālu saņemšanai. Jūs varat dot savu piekrišanu sev īpaši pielāgotas reklāmas saņemšanai, 30 dienu laikā noklikšķinot uz uzaicinājuma e-pastā iekļautās saites (sk. VDAR 6. panta 1. punkta a) apakšpunktu). Saņemot jūsu piekrišanu ar e-pasta starpniecību, mēs dzēsīsim jūsu telefonisko piekrišanas pieprasījumu. Ja nedosiet savu piekrišanu, mēs dzēsīsim jūsu piekrišanas pieprasījumu ne vēlāk kā 60 dienu laikā.
Ja esat iepriekš devis(-usi) savu piekrišanu tiešu reklāmas materiālu saņemšanai (sk. VDAR 6. panta 1. punkta a) apakšpunktu), mūsu pārstāvis var vērsties pie jums un piedāvāt mūsu izstrādājumus un pakalpojumus. Lai uzlabotu mūsu pārstāvju sniegtos piedāvājumus, mēs apstrādājam jūsu Volkswagen ID konta un saistīto pakalpojumu datus, kā arī segmentācijas rezultātus. Ja interesējaties par noteiktiem izstrādājumiem/pakalpojumiem, jūsu interese tiek reģistrēta un apstrādāta, lai pēc tam jums sūtītu jums īpaši pielāgotus reklāmas materiālus. Papildinformāciju par datu aizsardzību saistībā ar piekrišanu reklāmas materiālu saņemšanai un par reklamēšanas metodēm var atrast Volkswagen ID privātuma politikā vietnē https://vwid.vwgroup.io/data-privacy.
Ja esat iepriekš devis(-usi) savu piekrišanu tiešu reklāmas materiālu saņemšanai (sk. VDAR 6. panta 1. punkta a) apakšpunktu), pēc jūsu jautājuma apstrādes mēs automātiski nosūtīsim jums e-pastu ar saiti uz apmierinātības aptauju, kurā varat norādīt, vai jūs apmierina tas, kā tikām galā ar jūsu pieprasījumu. Ja piedalāties apmierinātības aptaujā, mēs izmantojam citas tehnoloģijas un apstrādājam patiesi nepieciešamus datus (IP adrese, operētājsistēma, tīmekļa pārlūka veids, apmeklējuma datums un laiks), kā arī izmantojam (atkarībā no aptaujas veida) sīkfailus un/vai personalizētas saites (sk. VDAR 6. panta 1. punkta a) apakšpunktu). Personalizētu saišu lietošana ļauj jums turpināt aizsākto aptauju, ja esat pārtraucis(-kusi) tās aizpildīšanu, kā arī neļauj jums vairākkārt aizpildīt aptauju, citādi mums būtu iespējams noteiktus datus (piem., valsts, vecums, izstrādājuma veids, tēma) sasaistīt ar aptaujā apkopotajiem datiem (lai novērtētu klientu apkalpošanas kvalitāti, mēs aprēķinām anonīmi segmentētus rādītājus un statistikas datus, kas neļauj identificēt jūs kā personu). Papildinformācija par apmierinātības aptaujas veidu un informācija par datu un sīkfailu apstrādi ir atrodama ar attiecīgo aptauju saistītās vietnes kājenē. Visus apmierinātības aptauju datus mēs dzēšam pēc trim gadiem vai atbilstoši likumu prasībām (piemēram, tiklīdz datu vākšanas nolūks vairs nav spēkā un dzēšana nav pretrunā ar jebkādiem datu saglabāšanas pienākumiem).
V. Pieprasījumu un apmierinātības aptauju analīze (neskaitot telefonisku pieprasījumu ierakstus)
Kad jūs sazināties ar mums saistībā ar mūsu digitālajiem pakalpojumiem vai lietotnēm, mēs pseidonimizējam un analizējam pārstāvja pierakstītos pieprasījumus ar nolūku uzlabot klientu apkalpošanu un mūsu izstrādājumus/pakalpojumus. Pseidonimizācijas nolūkos mēs noņemam visus tiešos identifikatorus (piem., vārds/uzvārds, e-pasts, transportlīdzekļa identifikācijas numurs, lietotāja ID), kurus iespējams sasaistīt ar jums. Šādi mēs varam analizēt (piem., valodas atpazīšana, sintakses analīze, semantiska analīze), kategorizēt un klasificēt (piem., sadale pa tēmām, uz noskaņojumu balstīta klasifikācija) pseidonimizētu pieprasījumu tekstu un aprēķināt anonīmus rādītājus un statistikas datus.
Ja jums ir Volkswagen ID, mēs arī pseidonimizējam, analizējam un segmentējam jūsu pieprasījumus un — ja devāt savu piekrišanu reklāmas materiālu saņemšanai — arī apmierinātības aptauju rezultātus, lai uzlabotu mūsu mārketingu, klientu apkalpošanu un izstrādājumus/pakalpojumus. Mēs arī sasaistām jūsu pseidonimizētos pieprasījumus un apmierinātības aptauju rezultātus ar jūsu Volkswagen ID kontu un saistītajiem pakalpojumiem, lai gūtu izpratni par saistību starp izstrādājumu lietojuma veidu, ar to saistītajām problēmām un jūsu pieprasījumiem, kā arī lai pielāgotu mūsu reklāmas saturu atbilstoši jūsu pieprasījumiem un apmierinātības aptauju rezultātiem (piem., lai nesūtītu jums neatbilstošu reklāmas kampaņu saturu un iekļautu jūs atbilstošās nemateriālu pakalpojumu kampaņās).
Šādas datu apstrādes pamatā ir mūsu leģitīmās intereses uzlabot mūsu mārketingu, klientu apkalpošanu un izstrādājumus/pakalpojumus (sk. VDAR 6. panta 1. punkta f) apakšpunktu). Analīžu un segmentācijas datus mēs dzēšam pēc trīs gadiem (mārketinga un klientu apkalpošanas uzlabošanai), pieciem gadiem (izstrādājumu/pakalpojumu uzlabošanai) vai atbilstoši likumu prasībām (piem., tiklīdz datu vākšanas nolūks vairs nav spēkā un dzēšana nav pretrunā ar jebkādiem datu saglabāšanas pienākumiem).
VI. Telefonisku pieprasījumu un apmierinātības aptauju ierakstīšana un analīze
Ja jūs telefoniski sazināties ar mums saistībā ar mūsu digitālajiem pakalpojumiem un lietotnēm vai piedalāties apmierinātības aptaujās, pirms sarunas sākuma jūs varat piekrist tās ierakstīšanai (ar nolūku uzlabot klientu apkalpošanu un izstrādājumus/pakalpojumus), sekojot norādījumu ziņojumiem un nospiežot atbilstošo pogu uz tālruņa (sk. VDAR 6. panta 1. punkta a) apakšpunkts). Jūs jebkurā brīdī varat atsaukt savu piekrišanu sarunas ierakstam, informējot pārstāvi sarunas laikā vai vēlāk nosūtot e-pastu uz info-datenschutz@volkswagen.de.
Ja devāt mums tiešu piekrišanu ierakstīt vienu vai vairākas sarunas, mēs ierakstīsim jūsu sarunu un veiksim tās transkripciju un sasaistīsim to ar iepriekšēju sarunu ierakstiem ar nolūku veikt mūsu klientu apkalpošanas kvalitātes kontroli un uzlabot klientu apkalpošanu un izstrādājumus/pakalpojumus (piemēram, starpnieks pieraksta sarunu, lai uzlabotu transkripciju grūti saprotamu ierakstu gadījumā, vai apmierinātības aptaujas rezultāti tiek izmantoti, lai uzlabotu interpretāciju par jūsu apmierinātību ar mūsu klientu apkalpošanu).
Klientu apkalpošanas kvalitātes kontroles nolūkos mēs analizējam ierakstus teksta veidā (piem., valodas atpazīšana, sintakses analīze, semantiska analīze) un klasificējam tos (piem., pēc tēmas, noskaņojuma). Šāda analīze ļauj mums izdarīt secinājumus, piemēram, par sarunas ilgumu, saturu, kā arī par jūsu apmierinātību ar klientu apkalpošanu. Šādi mēs varam identificēt ar klientiem saistītus jautājumus un izmantot tos mūsu pārstāvju instruktāžā un apmācībās (piem., vadlīniju ievērošanas nodrošināšana, vadlīniju izskaidrošana, izmantojot praktiskus piemērus). Mēs dzēšam vai anonimizējam ierakstu analīzes datus pēc 30 dienām, noņemot visus identifikatorus un piemērojot ierakstam balss kropļojumu, lai tos vairs nevarētu sasaistīt ar jums.
Lai uzlabotu mūsu klientu apkalpošanu un izstrādājumus/pakalpojumus, mēs pseidonimizējam un pārrakstām ierakstus 30 dienu laikā, noņemot visus tiešos identifikatorus (piem., vārds/uzvārds, e-pasts, transportlīdzekļa identifikācijas numurs, lietotāja ID) un piemērojot ieraktam balss kropļojumu. Tomēr mēs atstājam nejauši ģenerētu identifikatoru (pseidonīmu), kas ir netieši izsekojams un saistīts ar jūsu Volkswagen ID, ar nolūku saistīt šo ierakstu ar nākotnes ierakstiem. Pēc pseidonimizācijas mēs analizējam ierakstus teksta veidā (piem., valodas atpazīšana, sintakses analīze, semantiska analīze) un klasificējam tos (piem., pēc tēmas, noskaņojuma). Šāda analīze ļauj mums izdarīt secinājumus, piemēram, par sarunas ilgumu, saturu, kā arī par jūsu apmierinātību ar klientu apkalpošanu, un identificēt tiešas un netiešas problēmas saistībā ar mūsu izstrādājumu/pakalpojumu lietošanu. Šādi mēs varam uzlabot klientu apkalpošanas procesus un tehnoloģijas un izstrādāt vadlīnijas saviem pārstāvjiem vai valodu atpazīšanu rindā, kā arī uzlabot izstrādājumus/pakalpojumus un novērst kļūdas datu pārraidē starp transportlīdzekli un mobilo tālruni, kad tiek lietota kāda no mūsu lietotnēm, vai atvieglot šādu lietotņu lietošanu. Jūsu pseidonimizētos ierakstus mēs dzēšam pēc trim gadiem vai atbilstoši likumu prasībām (piemēram, tiklīdz datu vākšanas nolūks vairs nav spēkā un dzēšana nav pretrunā ar jebkādiem datu saglabāšanas pienākumiem).
C. Komercklientu personas datu apstrāde, izmantojot Klientu apkalpošanas centru CIC (Customer Interaction Center)
Datu apstrāde, izmantojot CIC interneta vietni/Feature lietotni, komercklientiem būtībā ir vienāda ar B. daļā aprakstīto datu apstrādi (ciktāl CIC izmantošanas funkcijas un pakalpojumi tiek piedāvāti arī komercklientiem). Apstrādājot jūsu kā komercklienta pieprasījumu, līdzās B.II.1. punktā noteiktajiem privātpersonu datiem vai šo privātpersonu datu vietā mēs apstrādājam jūsu kā komercpersonas datus (piemēram, darba elektroniskā pasta adrese, iestādes adrese). Pagaidām komercklientiem mēs nepiedāvājam pašapkalpošanos ar CIC (B.II.2. punkts).
Volkswagen ID noteikumus (B.III.) komercklientiem attiecīgi piemēro arī ar ONE Business ID. Lūdzu ņemiet vērā attiecībā uz ONE Business ID spēkā esošo paziņojumu par datu aizsardzību. Ar to var iepazīties, atverot https://onebusinessid.com/legal#dataprivacy. Pagaidām mēs nepiedāvājam sagatavošanos komercklientu reģistrācijai ONE Business ID lietotāja kontam ar CIC; tas pats attiecas uz sagatavošanos piekrišanas saņemšanai par reklāmu, iesaisti reklāmā, klientu apmierinātības aptaujām (B.IV.), kā arī klientu apmierinātības aptaujām (neskaitot telefoniski veiktās) (B.V.). Aptauju izvērtēšanas noteikumus (neskaitot telefoniski veiktās) (B.V.) un telefoniski veikto aptauju un/vai klientu apmierinātības aptauju ierakstīšanas un izvērtēšanas noteikumus (B.VI.) piemēro arī komercklientiem.
D. Kiberdrošība (Cyber Security)
Ja mūsu digitālo pakalpojumu izmantošanas laikā jums rodas aizdomas par uzbrukumiem kiberdrošībai, varat vērsties Klientu apkalpošanas centrā CIC. Šajā sakarā Volkswagen AG apstrādā attiecīgi nepieciešamos personas datus, piemēram, jūsu personas datus (piemēram, vārds, uzvārds, elektroniskā pasta adrese, adrese, tālruņa numurs, valsts un valoda), līguma datus (piemēram, jūsu līguma un klienta numurs, piekrišanas), darījumu datus (piemēram, pasūtījumu un rēķinu dati), datus par transportlīdzekli (piemēram, transportlīdzekļa identifikācijas numurs, reģistrācijas dati, informācija par aprīkojumu), datus par transportlīdzekļa izmantojumu (piemēram, nobraukums, braucienu reģistrācijas žurnāls, šķidrumu līmenis), servisa datus (piemēram, dati par transportlīdzekļa nodošanu/izņemšanu, rezerves auto izsniegšanu), datus par aparatūru (piemēram, gala iekārtas veids, ražotājs, sērijas numurs), datus par programmatūru (piemēram, aparātprogrammatūra, operētājsistēma, lietotnes versija), informācijas tehnoloģiju lietošanas datus (piemēram, piereģistrēšanās pakalpojumiem, funkciju izmantošana) vai datus par maksājumiem (piemēram, bankas pieslēgums).
Ja noticis uzbrukums kiberdrošībai, tad sazināšanās juridiskais pamats ir svarīgākas leģitīmās intereses atbilstoši VDAR 6. panta 1. punkta f) apakšpunktam. Volkswagen AG leģitīmās intereses ir nodrošināt iespējami visaugstāko drošību mūsu digitālajiem pakalpojumiem un servisam.
Apstrādājot datus, mēs sadarbojamies ar datu apstrādātājiem Cariad SE un Salesforce.com, Inc. Nav izslēgts, ka informācijai varētu piekļūt Salesforce.com, Inc. ar juridisko adresi ASV, tāpēc ir noslēgts atbilstošs ES standarta līgums (piemērotas datu apstrādes garantijas valstīs ārpus Eiropas Savienības). Ar izmantotajām ES līguma standartklauzulām jūs varat iepazīties vietnē https://eur-lex.europa.eu/legal-content/DE/TXT/?uri=CELEX%3A32010D0087.
Mēs uzglabājam jūsu datus tikai tik ilgi, kamēr tas ir nepieciešams attiecīgajiem nosauktajiem mērķiem, kuru dēļ mēs jūsu datus apstrādājam, un ciktāl to dzēšana nav pretrunā citiem datu glabāšanas pienākumiem.
E. Jūsu tiesības
Tālāk aprakstītās tiesības attiecībā pret Volkswagen AG varat izlietot jebkurā laikā bez maksas. Papildinformācija jūsu tiesību īstenošanai ir atrodama D sadaļā.
Piekļuves tiesības: jums ir tiesības saņemt no mums informāciju (VDAR 15. pants) par jūsu personas datu apstrādi.
Tiesības uz labošanu: jums ir tiesības pieprasīt, lai mēs labotu (VDAR 16. pants) jebkādus nepareizus vai nepilnīgus jūsu personas datus.
Tiesības uz dzēšanu: jums ir tiesības pieprasīt savu datu dzēšanu, ja ir izpildīti VDAR 17. panta nosacījumi. Jūs, piemēram, varat pieprasīt datu dzēšanu, ja tie vairs nav nepieciešami nolūkiem, kādiem tie tika vākti. Turklāt varat pieprasīt dzēšanu, ja mēs apstrādājam datus, pamatojoties uz jūsu piekrišanu, un jūs atsaucat savu piekrišanu.
Tiesības ierobežot apstrādi: jums ir tiesības pieprasīt savu personas datu apstrādes ierobežošanu, ja ir izpildīti VDAR 18. panta nosacījumi. To var darīt, piemēram, ja apstrīdat datu precizitāti. Jūs varat pieprasīt ierobežot datu apstrādi uz laiku, kāds nepieciešams to precizitātes pārbaudīšanai.
Tiesības iebilst: ja apstrāde ir balstīta uz svarīgākām leģitīmām interesēm, jums ir tiesības iebilst pret datu apstrādi. Iebildums ir pieļaujams, ja apstrāde tiek veikta sabiedrības interesēs vai pamatotās Volkswagen AG vai kādas trešās puses interesēs. Iebilduma gadījumā mēs lūdzam jūs norādīt datu apstrādes iebildumu iemeslus.
Turklāt jums ir tiesības iebilst pret datu apstrādi tiešā mārketinga nolūkos. Tas pats attiecas arī uz profilēšanu, ja tas ir saistīts ar tiešo mārketingu.
Tiesības uz datu pārnesamību: ja datu apstrāde tiek veikta, pamatojoties uz piekrišanu vai līguma izpildi, un ja tā ietver automatizētu apstrādi, jums ir tiesības saņemt savus datus strukturētā, izplatītā, mašīnlasāmā formātā un pārsūtīt tos citam datu apstrādātājam.
Atteikuma tiesības: ja datu apstrāde tiek veikta, pamatojoties uz piekrišanu, jums ir tiesības jebkurā laikā bez maksas atsaukt savu piekrišanu ar paredzamām sekām.
Tiesības iesniegt sūdzību: jums ir tiesības iesniegt sūdzību uzraudzības iestādē (piem., Lejassaksijas datu aizsardzības speciālistam) saistībā ar jūsu datu apstrādi.
F. Jūsu kontaktpersonas
Kontaktpersonas saistībā ar tiesību aizstāvību
Informāciju par kontaktpersonām saistībā ar tiesību aizstāvību un citu papildinformāciju, lūdzu, skatiet šeit: https://datenschutz.volkswagen.de.
Datu aizsardzības speciālists
Mūsu datu aizsardzības speciālists ir jūsu kontaktpersona saistībā ar datu aizsardzību.
Saistīta/atbilstoša teksta sadaļa par Volkswagen ID privātuma politiku un ar CIC saistīto izstrādājumu/pakalpojumu privātuma politiku:
[xy] Klientu apkalpošanas centrs (CIC)
Jūs varat sazināties (piem., pa pastu, e-pastu vai tālruni) ar klientu apkalpošanas centru (CIC), ja jums ir jautājumi par mūsu digitālo pakalpojumu vai lietotnēm. Šādos gadījumos mēs [Volkswagen AG] apstrādājam personas datus, kas nepieciešami jūsu pieprasījuma apstrādei un klientu apkalpošanai (piem., vārds/uzvārds, e-pasta adrese, adrese, tālruņa numurs, valsts, valoda). Papildinformāciju par savu personas datu apstrādi, izmantojot CIC, meklējiet CIC privātuma politikā [https://vwid.vwgroup.io/data-privacy].
Ja CIC nespēj tieši atrisināt jūsu problēmu, tas sazinās ar <pakalpojumu>, lai apstrādātu jūsu pieprasījumu un risinātu problēmu. <pakalpojums> apstrādā jūsu personas datus ar <apstrādātāja (valsts)> palīdzību. Ja nav iespējams izslēgt (lasīšanas) piekļuvi informācijai no <apstrādātāja>, kas atrodas <trešajā valstī>, puses, tiek slēgts atbilstošs ES standarta datu aizsardzības līgums, lai nodrošinātu pienācīgu jūsu personas datu aizsardzību. ES līguma standartklauzulas varat lejupielādēt šajā URL: https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/?uri=CELEX%3A32010D0087.