Volkswagen AG izlaides ziņas un juridiskā informācija
Šeit jūs atradīsit informāciju par Volkswagen AG kā atbildīgo par šīs tīmekļa vietnes satura un piedāvājumu pakalpojumiem.
Izlaides ziņas
Customer Interaction Center (CIC)
„Customer Interaction Center (CIC)” ir atbildīgs par jomu „Palīdzība saistībā ar lietotnēm un digitālajiem pakalpojumiem“. Vēršoties pie „CIC”, varat saņemt palīdzību savos jautājumos par mūsu digitālajiem pakalpojumiem vai lietotnēm.
Ja jūsu automašīna atbalsta Car2X tehnoloģiju, tā pēc aktivizācijas spēs piedalīties svarīgas ceļu satiksmes informācijas apmaiņā, piem., ziņojot par negadījumiem un sastrēgumiem, un daloties ar citiem satiksmes dalībniekiem vai satiksmes infrastruktūru, ja to atbalsta arī Car2X tehnoloģija.
Automātiskās braukšanas funkciju izpētei, attīstībai un drošības garantēšanai nepieciešama apjomīga datu bāze, kura ietver pēc iespējas vairāk satiksmes scenāriju, kas balstīti uz reāliem braucieniem. Ja jūsu automašīna atbalsta funkciju, datu augšupielādi var iespējot vai atspējot tieši, privātuma iestatījumos izmantojot slīdni „Automatizētas braukšanas izstrāde”.
Ar We Charge Feature tīmekļa vietņu lietotni varat bez maksas izmantot dažādas tīmekļa funkcijas un pakalpojumus, kas saistīti ar elektromobiļu uzlādi. Tas jo īpaši ietver publisko uzlādes staciju meklēšanu, kā arī maršrutu plānotāju noteiktām automašīnām, kas ņem vērā publiskās uzlādes stacijas maršruta tuvumā.
Privatumo politika dėl klientų veiklos centro (angl. CIC) paslaugos naudojimo
A. Datu apstrādātājs
Paldies, ka izmantojat klientu apkalpošanas centru (CIC). Par CIC atbildīgā iestāde un šeit aprakstītās datu apstrādes pārzinis ir uzņēmums Volkswagen AG, Berliner Ring 2, 38440 Wolfsburg, Vācija, vw@volkswagen.de, kas Braunšveigas apgabaltiesas komercreģistrā reģistrēts ar numuru HRB 100484 (“Volkswagen AG”). Lūdzu, noskaidrojiet, kā jūsu dati tiek vākti, apstrādāti un izmantoti saistībā ar CIC pakalpojuma lietošanu.
B. Privāto klientu personas datu apstrāde, izmantojot Klientu apkalpošanas centru CIC (Customer Interaction Center)
I. Apstrāde, ja tiek izmantota tīmekļa vietne “Help for Apps and digital services”
Kad izmantojat mūsu tīmekļa vietni, mēs apstrādājam tālāk norādītos jūsu žurnālfailus, kas mums neļauj jūs identificēt: sīkfaila ID, kas nepieļauj nekādu mijiedarbību ar jūsu IP adresi, jūsu izmantoto operētājsistēmu, tīmekļa pārlūku un ekrāna izšķirtspēju, jūsu apmeklējuma datumu un laiku, lapas, ko apmeklējāt mūsu vietnē un vietni, no kuras nonācāt mūsu vietnē, kā arī tās ierīces IP adresi, kuru izmantojat, lai piekļūtu šai vietnei. Šie dati tiek apstrādāti saskaņā ar VDAR 6. panta 1. punkta f) apakšpunktu mūsu leģitīmo interešu ievērošanai, lai pareizi attēlotu jums tīmekļa vietni. Dati tiks dzēsti pēc 30 dienām.
Tīmekļa vietnes mitināšanu nodrošina Amazon Web Services, Inc. (“AWS”) 410 Terry Ave. North, Seattle, WA 98109, ASV kā apstrādātājs. AWS šifrē datus saskaņā ar līgumiem, kas noslēgti ar mums, un apstrādā tos tikai datu serveros Eiropas Savienībā. Tā kā uzņēmums AWS atrodas ASV, nav iespējams izslēgt piekļuvi datiem (to nolasīšanu) ASV. Lai nodrošinātu pienācīgu jūsu personas datu aizsardzību, tika noslēgts atbilstošs ES standarta datu aizsardzības līgums. ES līguma standartklauzulas varat lejupielādēt šajā URL: https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/?uri=CELEX%3A32010D0087.
Volkswagen AG vietnē izmanto arī dažādus sīkfailus. Sīkfaili ir nelieli faili, kas satur konfigurācijas informāciju un tiek uzglabāti jūsu ierīcē. Sīkfailus var iedalīt trīs pamatkategorijās: sīkfaili, kas nepieciešami, lai vietne darbotos (tā dēvētie funkciju sīkfaili), sīkfaili, kas atvieglo vietnes lietošanu, piemēram, saglabājot jūsu valodas iestatījumus (tā dēvētie komforta sīkfaili), un sīkfaili, kas nodrošina pseidonimizēta lietotāja profila izveidi (tā dēvētie izsekošanas sīkfaili). CIC lapās Volkswagen AG izmanto tikai funkciju sīkfailus. Funkciju sīkfailu apstrāde ir nepieciešama, lai jūs varētu izmantot vietni (sk. VDAR 6. panta 1. punkta b) apakšpunktu).
II. Pieprasījumu apstrāde, klientu apkalpošana, pašapkalpošanās
1. Datu apstrāde saistībā ar pieprasījumu apstrādi un klientu apkalpošanu
Jūs varat sazināties ar CIC saistībā ar mūsu digitālajiem pakalpojumiem, lietotnēm vai citiem izstrādājumiem un pakalpojumiem, izmantojot pastu, e-pastu, saziņas veidlapu vai tālruni. Šādos gadījumos mēs apstrādājam personas datus, kas nepieciešami jūsu pieprasījuma apstrādei un klientu apkalpošanai (vārds/uzvārds, e-pasta adrese, adrese, tālruņa numurs, valsts, valoda). Individuālu pieprasījumu gadījumā mēs varam apstrādāt arī citus datus, piemēram, līguma informāciju (jūsu līgums, klientu numuri, ja sniegta piekrišana), darījumu datus (pasūtījumu un rēķinu dati), transportlīdzekļu datus (transportlīdzekļa identifikācijas numurs, sākotnējā reģistrācija, informācija par aprīkojumu), transportlīdzekļa lietojuma datus (nobraukums, reģistrācijas žurnāla dati, šķidrumu uzpildes līmeņi), apkopes datus (piemēram, transportlīdzekļa nodošanas/pieņemšanas datums, piešķirtā pagaidu automašīna), aparatūras datus (ierīces veids, ražotājs, sērijas numurs), programmatūras datus (piem., programmaparatūra, operētājsistēma, lietotnes versija), IT lietojuma datus (reģistrēšanās pakalpojumiem, funkciju lietojums) vai maksājumu datus (bankas rekvizīti). Ja sazināties ar mums vairākkārt, mēs apstrādājam arī esošo informāciju par jūsu iepriekšējiem jautājumiem. Ja jums ir Volkswagen ID, mēs klientu apkalpošanas nolūkos apstrādājam jūsu Volkswagen ID lietotāja kontā un saistītajos pakalpojumos uzglabātos personas datus (ja nepieciešams), piemēram, konta informāciju (piem., iecienītākie partneri), darījumu datus (piem., apmaksas procesi), līgumu datus (piem., apstiprinātie noteikumi un nosacījumi), IT lietojuma datus (piem., pēdējā pieteikšanās pakalpojumos, funkciju lietojums) (sk. VDAR 6. panta 1. punkta b) apakšpunktu). Vairāk informācijas par šo varat uzzināt, skatot attiecīgā pakalpojuma privātuma politiku. To pakalpojumu pārskatu, kuriem reģistrējāties ar savu Volkswagen ID, varat skatīt savā Volkswagen ID portālā.
Lai uzlabotu mūsu klientu servisu un uzņēmējdarbības procesus, klientu apkalpošanas funkcionalitāti, veicot apmeklējuma pieprasījumus jūsu servisa partnerim, lai uzlabotu klientu pakalpojumu izmantošanas pieredzi, kā arī lai labotu produktu kļūdas, mēs apstrādājam jūsu servisa pieprasījuma datus jūsu servisa partnerim (piemēram, automašīnas identifikācijas numurs, servisa nepieciešamības kategorija, apmeklējuma pieprasījuma iesūtīšanas datums, jūsu izvēlētais servisa partneris un informācija par servisa apmeklējumu). Turklāt attiecīgais servisa partneris sniedz mums sekojošus datus: automašīnas identifikācijas numurs, laiks, kad saņemts pieprasījums servisa apmeklējumam (apmeklējuma pieprasījuma saņemšanas laiks), kontakta laiks un vadības beigu laiks. Mēs analizējam jūsu iepriekš minētos datus, lai uzlabotu produktu un nodrošinātu jūsu servisa partnera servisa apmeklējuma plānošanas kvalitāti un izvairītos no pārtraukumiem vai kavēšanās plānošanas procesā. Piemēram, mēs pārbaudām kļūdas datu pārsūtīšanā jūsu servisa partneriem (piemēram, nepilnīgi dati vai kavēšanās datu nosūtīšanā), lai tās laicīgi atpazītu un novērstu. Tādā veidā mēs varam pēc iespējas labāk izpildīt klienta vēlmes pēc apmeklējuma pieprasījuma un palielināt klienta apmierinātību ar digitālajiem pakalpojumiem.
Turklāt minētie dati tiek pārsūtīti attiecīgās valsts atbildīgajam importētājam procesu kontrolei un uzlabošanai, piemēram, izmantojot kvalitātes auditus. Šī datu apstrāde notiek, balstoties uz mūsu iepriekš minēto interesi uzlabot klientu apmierinātību ar mūsu pakalpojumiem un iespēju piedāvāt mūsu klientiem savlaicīgu apmeklējumu ar mūsu servisa partneru starpniecību. (VDAR 6. panta 1. punkta f) apakšpunkts) Minētie dati tiek dzēsti pēc pieciem gadiem. Atbalsta sniegšanai mēs par mūsu datu apstrādātāju esam iecēluši CARIAD SE un Amazon Web Services GmbH.
Mēs apstrādājam arī personas datus no pieprasījumiem, ko nodrošina trešās puses (jūsu valstī atbildīgais tirdzniecības uzņēmums (importētājs), jūsu Volkswagen izplatītājs, Volkswagen AG filiāles (piem., Volkswagen Group Charging GmbH)), ja veicat tiešus pieprasījumus šīm trešajām pusēm vai ja jūsu pieprasījums ir saistīts ar mūsu izstrādājumiem/pakalpojumiem un to varam apstrādāt tikai mēs (informāciju par datu aizsardzību saistībā ar šādām trešajām pusēm varat uzzināt, skatot attiecīgās trešās puses privātuma politiku).
Ja saņemam no jums pieprasījumu, kas nav saistīts ar mūsu klientu apkalpošanu bet ir trešās puses kompetencē, vai ja nevaram to apstrādāt bez šādas trešās puses līdzdalības, mēs šifrētā veidā nododam jūsu pieprasījumu attiecīgajai trešajai pusei (ja tas nepieciešams jūsu pieprasījuma apstrādei un klientu apkalpošanas nodrošināšanai un ja tas nodrošina ātrāku un ērtāku apstrādi atbilstoši jūsu un mūsu leģitīmajām interesēm (sk. VDAR 6. panta 1. punkta f) apakšpunktu). Ja šāda trešā puse atrodas ārpus Eiropas Ekonomikas zonas un/vai ja nav iespējams izslēgt (lasīšanas) piekļuvi datiem citās valstīs, tiek slēgts atbilstošs ES standarta datu aizsardzības līgums ar nolūku nodrošināt pienācīgu jūsu personas datu aizsardzību. ES līguma standartklauzulas varat lejupielādēt šajā URL: https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/?uri=CELEX%3A32010D0087.
Kad izmantojat CIC, mēs apstrādājam jūsu personas datus tikai tiktāl, ciktāl tas nepieciešams, lai apstrādātu jūsu pieprasījumu un nodrošinātu klientu apkalpošanu (sk. VDAR 6. panta 1. punkta b) apakšpunktu), ja šajā privātuma politikā nav norādīts citādi attiecībā uz atsevišķām funkcijām vai pakalpojumiem. Šim nolūkam mēs glabājam jūsu datus tikai tik ilgi, cik nepieciešams attiecīgo šo datu apstrādes mērķu īstenošanai. Attiecīgais datu glabāšanas periods ir trīs gadi, piemēram, attiecībā uz vienkāršiem jautājumiem vai sūdzībām; 10 gadi, piemēram, attiecībā uz prasībām par zaudējumu atlīdzību saistībā ar ražotāja sertifikātiem, un 15 gadi, piemēram, attiecībā uz prasībām saistībā ar juridisku strīdu. Ja datus ir nepieciešams apstrādāt vairākos nolūkos, dati tiek automātiski dzēsti vai glabāti anonimizētā veidā (šādi datus nav iespējams sasaistīt tieši ar jums), tiklīdz ir izpildīts pēdējais no šiem nolūkiem.
2. Datu apstrāde saistībā ar pašapkalpošanos
Ja nevēlaties tieši sazināties ar mums, varat izmantot mūsu pašapkalpošanās pakalpojumu. Mūsu pašapkalpošanās pakalpojumā tiek sniegtas tiešas atbildes uz bieži uzdotiem jautājumiem (BUJ), piedāvājot atbildi uz jautājumu, ko ievadāt ievades laukā. Pašapkalpošanās pakalpojuma ievades laukā nav jāievada nekādi personas dati, un jautājumus var uzdot anonīmi. Ja pašapkalpošanās ievades laukā tomēr ievadāt personas datus, mēs tos iespēju robežās dzēšam pirms atbildēšanas uz jautājumu (izņēmums ir jūsu vārds/uzvārds un pilsētas/ielas nosaukums, ko nevaram izdzēst tehnisku iemeslu dēļ). Lai to panāktu, mēs automātiski skenējam jūsu ievadītos datus un sistemātiski apslēpjam dažādas ciparu secības, tai skaitā pasta indeksus, māju numurus un transportlīdzekļu identifikācijas numurus. Šādi mēs varam identificēt tikai pilsētu, ielu, transportlīdzekļa sēriju, modeli un ražošanas gadu. Mēs nevaram identificēt jūs kā personu, izmantojot šādu informāciju. Pašapkalpošanās pakalpojuma kvalitātes kontroles nolūkos mēs glabājam vispārīgu sesijas ID katra lietotāja katram pieprasījumam. Taču, izmantojot to, mēs nevaram identificēt jūs kā personu. Šāda datu apstrāde pamatojas uz mūsu leģitīmajām interesēm (sk. VDAR 6. panta 1. punkta f) apakšpunktu) nodrošināt jums maksimāli labu apkalpošanu, pēc vajadzības atbildot uz bieži uzdotiem jautājumiem (BUJ). Visus pašapkalpošanās ievades laukā ievadītos datus mēs dzēšam pēc 100 dienām vai atbilstoši likumu prasībām, piemēram, tiklīdz datu vākšanas nolūks vairs nav spēkā un dzēšana nav pretrunā ar jebkādiem datu saglabāšanas pienākumiem.
3. Informācija par apstrādātājiem
CIC un atsevišķu funkciju nodrošināšanai mēs izmantojam pakalpojumu sniedzējus. Ja pakalpojumu sniedzēji mūsu vārdā apstrādā personas datus, mēs ar šiem pakalpojumu sniedzējiem slēdzam datu apstrādes līgumu un vienojamies par atbilstošām personas datu aizsardzības vadlīnijām. Mēs rūpīgi izvēlamies pakalpojumu sniedzējus. Viņi apstrādā personas datus tikai savu pienākumu veikšanas nolūkos un viņiem ir līgumiski saistoši mūsu norādījumi, jāizmanto piemēroti tehniskie un organizatoriskie pasākumi viņu rīcībā esošo personas datu aizsardzībai, kā arī mēs regulāri veicam viņu uzraudzību.
Jūsu pieprasījumu apstrādē, klientu apkalpošanas nodrošināšanā un reklamēšanā mēs izmantojam apstrādātāju Teleperformance Group Europe, Middle-East and Africa SAS (Francija), Concentrix Holding Germany GmbH (Vācija) un Salesforce.com EMEA Limited (Apvienotā Karaliste) palīdzību un mākoņpakalpojumu, kas darbojas Eiropas Savienībā. Tā kā uzņēmums Salesforce atrodas ASV, nav iespējams izslēgt piekļuvi datiem (to nolasīšanu) ASV. Lai nodrošinātu pienācīgu jūsu personas datu aizsardzību, tika noslēgts atbilstošs ES standarta datu aizsardzības līgums. ES līguma standartklauzulas varat lejupielādēt šajā URL: https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/?uri=CELEX%3A32010D0087. Eiropā mitināto datu aizsardzību nodrošina arī Saistošie uzņēmumu noteikumi (tie garantē drošu datu apstrādi valstīs ārpus Eiropas).
Uzņēmējdarbības nodrošināšanai un turpmākai attīstībai Volkswagen AG kā datu apstrādātājus nosaka vēl Cariad SE, Adastra GmbH un Deloitte Consulting GmbH ar juridisko adresi Vācijā.
Apstrādājot jūsu pieprasījumus, nodrošinot klientu apkalpošanu un analizējot jūsu datus kvalitātes kontroles un klientu apkalpošanas un mūsu izstrādājumu/pakalpojumu uzlabošanas nolūkos mēs izmantojam satura apstrādātāja Amazon Web Services EMEA SARL (Īrija) palīdzību un mākoņpakalpojumu, kas darbojas Eiropas Savienībā. Klientu apkalpošanas uzlabošanas nolūkos veikto ierakstu transkripcijai tiek izmantota transkripcijas programmatūra “Amazon Transcribe”. Tā kā uzņēmums AWS atrodas ASV, nav iespējams izslēgt piekļuvi datiem (to nolasīšanu) ASV. Lai nodrošinātu pienācīgu jūsu personas datu aizsardzību, tika noslēgts atbilstošs ES standarta datu aizsardzības līgums. ES līguma standartklauzulas varat lejupielādēt šajā URL: https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/?uri=CELEX%3A32010D0087.
Inbenta Holdings INC. palīdz mums nodrošināt pašapkalpošanās pakalpojumu. Sucursal en España, C/ Arago 222, 08011 Barcelona (Spānija).
III. Lietošana ar Volkswagen lietotāja kontu/bez tā un konta reģistrācija
Ja jūs sazināties ar mums saistībā ar mūsu digitālajiem pakalpojumiem vai lietotnēm, mēs pārbaudām, vai jums jau ir Volkswagen ID lietotāja konts, tāpēc mēs lūdzam jūs norādīt savu e-pasta adresi un pārbaudīt, vai jums jau ir Volkswagen ID. Izmantojot Volkswagen ID, jūs varat pieteikties dažādos Volkswagen AG un trešo pušu tiešsaistes pakalpojumos (piem., vietnēs, lietotnēs). Tas darbojas kā lietotāja konts, kuru varat izmantot centrālai datu pārvaldībai. Volkswagen ID nepieciešamā datu apstrāde tiek veikta ar nolūku izpildīt līguma nosacījumus (sk. VDAR 6. panta 1. punkta b) apakšpunktu). Lai reģistrētos, ir jānorāda e-pasta adrese un jūsu izvēlēta parole. Lūdzu, skatiet Volkswagen ID visaptverošo privātuma politiku. Šī politika ir pieejama vietnē https://vwid.vwgroup.io/data-privacy.
Ja jūs sazināties ar mums, un jums nav Volkswagen ID konta, varat lūgt mūsu pārstāvjiem sagatavot Volkswagen ID konta reģistrāciju sarunas laikā. Ar jūsu piekrišanu (sk. VI sadaļu) mēs reģistrēsim jūsu pieprasījumu pa tālruni un apstrādāsim jūsu vārdu/uzvārdu, e-pasta adresi, adresi, tālruņa numuru, valsti un valodu, lai sagatavotu konta reģistrāciju un nosūtītu jums e-pastu ar uzaicinājumu reģistrēt Volkswagen ID kontu. Lai nodrošinātu to, ka tikai jūs varat piekļūt saviem datiem, un lai sagatavotu reģistrāciju, jums ir pašrocīgi jāizvēlas četrciparu uzaicinājuma kods un jānosauc tas mūsu pārstāvim. Lai pabeigtu Volkswagen ID reģistrācijas procesu, 30 dienu laikā ir jāievada šis kods. Jūsu iepriekš reģistrētie klienta dati tiks sasaistīti ar jūsu Volkswagen ID tikai pēc uzaicinājuma koda pareizas ievadīšanas. Šādi tiek novērsta neatļauta piekļuve jūsu datiem no trešo personu puses pat tad, ja uzaicinājums nejauši tiek nosūtīts uz nepareizu adresi. Mēs apstrādājam jūsu datus, lai sagatavotu jūsu Volkswagen ID reģistrāciju (sk. VDAR 6. panta 1. punkta b) apakšpunktu), un dzēšam telefonsarunas ierakstu pēc 60 dienām un iepriekš reģistrētos klienta datus — pēc 30 dienām.
IV. Piekrišana saņemt reklāmas informāciju, reklamēšanas metodes, apmierinātības aptaujas
Ja jums ir Volkswagen ID, mūsu pārstāvis jums jautās, vai iepriekš esat devis(-usi) savu piekrišanu reklāmas informācijas saņemšanai uz jūsu Volkswagen ID kontā norādīto e-pasta adresi. Ja neesat devis(-usi) piekrišanu saņemt reklāmas informāciju, jūs varat to izdarīt sarunas laikā. Ar jūsu piekrišanu (sk. VI sadaļu) mēs telefoniski reģistrējam jūsu piekrišanu un nosūtām jums e-pastu ar uzaicinājumu dot piekrišanu tiešu reklāmas materiālu saņemšanai. Jūs varat dot savu piekrišanu sev īpaši pielāgotas reklāmas saņemšanai, 30 dienu laikā noklikšķinot uz uzaicinājuma e-pastā iekļautās saites (sk. VDAR 6. panta 1. punkta a) apakšpunktu). Saņemot jūsu piekrišanu ar e-pasta starpniecību, mēs dzēsīsim jūsu telefonisko piekrišanas pieprasījumu. Ja nedosiet savu piekrišanu, mēs dzēsīsim jūsu piekrišanas pieprasījumu ne vēlāk kā 60 dienu laikā.
Ja esat iepriekš devis(-usi) savu piekrišanu tiešu reklāmas materiālu saņemšanai (sk. VDAR 6. panta 1. punkta a) apakšpunktu), mūsu pārstāvis var vērsties pie jums un piedāvāt mūsu izstrādājumus un pakalpojumus. Lai uzlabotu mūsu pārstāvju sniegtos piedāvājumus, mēs apstrādājam jūsu Volkswagen ID konta un saistīto pakalpojumu datus, kā arī segmentācijas rezultātus. Ja interesējaties par noteiktiem izstrādājumiem/pakalpojumiem, jūsu interese tiek reģistrēta un apstrādāta, lai pēc tam jums sūtītu jums īpaši pielāgotus reklāmas materiālus. Papildinformāciju par datu aizsardzību saistībā ar piekrišanu reklāmas materiālu saņemšanai un par reklamēšanas metodēm var atrast Volkswagen ID privātuma politikā vietnē https://vwid.vwgroup.io/data-privacy.
V. Telefonisku pieprasījumu un apmierinātības aptauju ierakstīšana un analīze
Ja sazināsieties ar mums pa tālruni par jautājumiem sakarā ar mūsu digitālajiem pakalpojumiem vai lietotnēm un/vai, lai piedalītos klientu apmierinātības aptaujās, pirms sarunas uzsākšanas jums būs iespēja piekrist jūsu sarunas ierakstīšanai, lai nodrošinātu un uzlabotu digitālos pakalpojumus, sekojot attiecīgajiem gaidīšanas rindā sniegtajiem norādījumiem un nospiežot attiecīgo jūsu tālruņa pogu (skatīt VDAR 6. panta 1. punkta a) apakšpunktu). Jūs jebkurā laikā varat atsaukt savu piekrišanu, informējot par to aģentu sarunas laikā vai, nosūtot e-pastu uz info-datenschutz@volkswagen.de .
Ja būsiet sniedzis savu piekrišanu ierakstīt vienu vai vairākas sarunas, mēs ierakstīsim jūsu sarunu(-as) un izveidosim tās(-o) transkripciju.
Lai nodrošinātu mūsu klientu servisa un mūsu digitālo pakalpojumu kvalitāti, mēs analizējam ierakstus tieša teksta veidā (piemēram, veicot valodas atpazīšanu, sintaktisko analīzi, semantisko analīzi), kā arī iedalām ierakstus kategorijās un tos klasificējam (piemēram, atbilstoši tēmai, kārtojot pēc klienta noskaņojuma). Šī analīze mums ļauj izdarīt secinājumus par sarunas ilgumu, saturu un aktivitāti, kā arī par jūsu apmierinātību ar klientu servisu. Tas ļauj mums identificēt un izmantot ar klientiem saistītus jautājumus, lai informētu un apmācītu mūsu aģentus (piemēram, lai nodrošinātu vadlīniju ievērošanu vai, lai informētu par vadlīnijām, izmantojot praktiskus piemērus). Mēs izdzēsīsim jūsu datus no ierakstu analīzes vai tos anonimizēsim pēc 14 dienām.
C. Komercklientu personas datu apstrāde, izmantojot Klientu apkalpošanas centru CIC (Customer Interaction Center)
Datu apstrāde, izmantojot CIC interneta vietni/Feature lietotni, komercklientiem būtībā ir vienāda ar B. daļā aprakstīto datu apstrādi (ciktāl CIC izmantošanas funkcijas un pakalpojumi tiek piedāvāti arī komercklientiem). Apstrādājot jūsu kā komercklienta pieprasījumu, līdzās B.II.1. punktā noteiktajiem privātpersonu datiem vai šo privātpersonu datu vietā mēs apstrādājam jūsu kā komercpersonas datus (piemēram, darba elektroniskā pasta adrese, iestādes adrese). Pagaidām komercklientiem mēs nepiedāvājam pašapkalpošanos ar CIC (B.II.2. punkts).
Volkswagen ID noteikumus (B.III.) komercklientiem attiecīgi piemēro arī ar ONE Business ID. Lūdzu ņemiet vērā attiecībā uz ONE Business ID spēkā esošo paziņojumu par datu aizsardzību. Ar to var iepazīties, atverot https://onebusinessid.com/legal#dataprivacy. Pagaidām mēs nepiedāvājam sagatavošanos komercklientu reģistrācijai ONE Business ID lietotāja kontam ar CIC; tas pats attiecas uz sagatavošanos piekrišanas saņemšanai par reklāmu, iesaisti reklāmā, klientu apmierinātības aptaujām (B.IV.), kā arī klientu apmierinātības aptaujām (neskaitot telefoniski veiktās) (B.V.). Aptauju izvērtēšanas noteikumus (neskaitot telefoniski veiktās) (B.V.) un telefoniski veikto aptauju un/vai klientu apmierinātības aptauju ierakstīšanas un izvērtēšanas noteikumus (B.VI.) piemēro arī komercklientiem.
D. Kiberdrošība (Cyber Security)
Ja mūsu digitālo pakalpojumu izmantošanas laikā jums rodas aizdomas par uzbrukumiem kiberdrošībai, varat vērsties Klientu apkalpošanas centrā CIC. Šajā sakarā Volkswagen AG apstrādā attiecīgi nepieciešamos personas datus, piemēram, jūsu personas datus (piemēram, vārds, uzvārds, elektroniskā pasta adrese, adrese, tālruņa numurs, valsts un valoda), līguma datus (piemēram, jūsu līguma un klienta numurs, piekrišanas), darījumu datus (piemēram, pasūtījumu un rēķinu dati), datus par transportlīdzekli (piemēram, transportlīdzekļa identifikācijas numurs, reģistrācijas dati, informācija par aprīkojumu), datus par transportlīdzekļa izmantojumu (piemēram, nobraukums, braucienu reģistrācijas žurnāls, šķidrumu līmenis), servisa datus (piemēram, dati par transportlīdzekļa nodošanu/izņemšanu, rezerves auto izsniegšanu), datus par aparatūru (piemēram, gala iekārtas veids, ražotājs, sērijas numurs), datus par programmatūru (piemēram, aparātprogrammatūra, operētājsistēma, lietotnes versija), informācijas tehnoloģiju lietošanas datus (piemēram, piereģistrēšanās pakalpojumiem, funkciju izmantošana) vai datus par maksājumiem (piemēram, bankas pieslēgums).
Ja noticis uzbrukums kiberdrošībai, tad sazināšanās juridiskais pamats ir svarīgākas leģitīmās intereses atbilstoši VDAR 6. panta 1. punkta f) apakšpunktam. Volkswagen AG leģitīmās intereses ir nodrošināt iespējami visaugstāko drošību mūsu digitālajiem pakalpojumiem un servisam.
Apstrādājot datus, mēs sadarbojamies ar datu apstrādātājiem Cariad SE un Salesforce.com, Inc. Nav izslēgts, ka informācijai varētu piekļūt Salesforce.com, Inc. ar juridisko adresi ASV, tāpēc ir noslēgts atbilstošs ES standarta līgums (piemērotas datu apstrādes garantijas valstīs ārpus Eiropas Savienības). Ar izmantotajām ES līguma standartklauzulām jūs varat iepazīties vietnē https://eur-lex.europa.eu/legal-content/DE/TXT/?uri=CELEX%3A32010D0087.
Mēs uzglabājam jūsu datus tikai tik ilgi, kamēr tas ir nepieciešams attiecīgajiem nosauktajiem mērķiem, kuru dēļ mēs jūsu datus apstrādājam, un ciktāl to dzēšana nav pretrunā citiem datu glabāšanas pienākumiem.
E. Jūsu tiesības
Tālāk aprakstītās tiesības attiecībā pret Volkswagen AG varat izlietot jebkurā laikā bez maksas. Papildinformācija jūsu tiesību īstenošanai ir atrodama D sadaļā.
Piekļuves tiesības: jums ir tiesības saņemt no mums informāciju (VDAR 15. pants) par jūsu personas datu apstrādi.
Tiesības uz labošanu: jums ir tiesības pieprasīt, lai mēs labotu (VDAR 16. pants) jebkādus nepareizus vai nepilnīgus jūsu personas datus.
Tiesības uz dzēšanu: jums ir tiesības pieprasīt savu datu dzēšanu, ja ir izpildīti VDAR 17. panta nosacījumi. Jūs, piemēram, varat pieprasīt datu dzēšanu, ja tie vairs nav nepieciešami nolūkiem, kādiem tie tika vākti. Turklāt varat pieprasīt dzēšanu, ja mēs apstrādājam datus, pamatojoties uz jūsu piekrišanu, un jūs atsaucat savu piekrišanu.
Tiesības ierobežot apstrādi: jums ir tiesības pieprasīt savu personas datu apstrādes ierobežošanu, ja ir izpildīti VDAR 18. panta nosacījumi. To var darīt, piemēram, ja apstrīdat datu precizitāti. Jūs varat pieprasīt ierobežot datu apstrādi uz laiku, kāds nepieciešams to precizitātes pārbaudīšanai.
Tiesības iebilst: ja apstrāde ir balstīta uz svarīgākām leģitīmām interesēm, jums ir tiesības iebilst pret datu apstrādi. Iebildums ir pieļaujams, ja apstrāde tiek veikta sabiedrības interesēs vai pamatotās Volkswagen AG vai kādas trešās puses interesēs. Iebilduma gadījumā mēs lūdzam jūs norādīt datu apstrādes iebildumu iemeslus.
Turklāt jums ir tiesības iebilst pret datu apstrādi tiešā mārketinga nolūkos. Tas pats attiecas arī uz profilēšanu, ja tas ir saistīts ar tiešo mārketingu.
Tiesības uz datu pārnesamību: ja datu apstrāde tiek veikta, pamatojoties uz piekrišanu vai līguma izpildi, un ja tā ietver automatizētu apstrādi, jums ir tiesības saņemt savus datus strukturētā, izplatītā, mašīnlasāmā formātā un pārsūtīt tos citam datu apstrādātājam.
Atteikuma tiesības: ja datu apstrāde tiek veikta, pamatojoties uz piekrišanu, jums ir tiesības jebkurā laikā bez maksas atsaukt savu piekrišanu ar paredzamām sekām.
Tiesības iesniegt sūdzību: jums ir tiesības iesniegt sūdzību uzraudzības iestādē (piem., Lejassaksijas datu aizsardzības speciālistam) saistībā ar jūsu datu apstrādi.
F. Jūsu kontaktpersonas
Kontaktpersonas saistībā ar tiesību aizstāvību
Informāciju par kontaktpersonām saistībā ar tiesību aizstāvību un citu papildinformāciju, lūdzu, skatiet šeit: https://datenschutz.volkswagen.de.
Datu aizsardzības speciālists
Mūsu datu aizsardzības speciālists ir jūsu kontaktpersona saistībā ar datu aizsardzību.